piątek, 14 sierpnia 2015

[TESKT PIOSENKI/PL] Spine Breaker

"Spine Breaker"

(La la la la la la la la la)
(Yeah yeah yeah yeah yeah yeah)
(La la la la la la la la la)
(Yeah yeah yeah yeah yeah yeah)
(La la la la la la la la la)
Wiesz BTS wróciło!

Buty warte setki, ocieplana kurtka warta tysiące,
zegarek warty setki, czujesz się ze sobą dobrze.
Edukacja się stacza, rankingi uczniów także się staczają.
System szkolnictwa naszego wieku,
jest podzielony na dwie części.
Ci, którzy mają i Ci, którzy nie mają.
Ci, którzy naszą buty i Ci, którzy nie.
Ci, którzy mają ubrania i Ci, którzy nie mają.
Oraz na tych, którzy ciężko pracują na te rzeczy.
Co się dzieje? Czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami?
Jęczysz i stękasz o to, uraziłem Cię tym?
Twoja ocieplana kurtka tylko zwiększa chciwość.
Nawet po zobaczeniu krzywych kręgosłupów swoich rodziców,
twoje serce jest takie zimne.
Jęczysz, że wszyscy twoi znajomi to mają
i, że oni powinni Ci to kupić.
(Ayo, kochanie) Przestań być taka dziecinna.
Nie zamarzniesz, tylko dlatego,
że nie masz na sobie tej kurtki.
Wypełnij czymś głowę, zanim będzie za późno.

Wow, to miłe uczucie nosić na sobie brudne ubrania.
Jesteś czasami inna, niesamowita, szalona,
lansujesz się, wywyższasz się, to źle!
Co jest z tobą nie tak? Jesteś szalona, kochanie.
To jest coś, co przydusi twoje serce, brudne ubrania.

(La la la la la la la la la)
Jesteś łamaczem kręgosłupów.
(La la la la la la la la la)
Łamiesz kręgosłupy swoim rodzicom.
(La la la la la la la la la)
Pewnego dnia, pożałujesz tego.
(La la la la la la la la la)
Ci cholerni łamacze kręgosłupów.

Co tam, dzieciaczku? Nawet sobie nie wyobrażasz,
jak dobrze się masz przez te dni.
Może przekroczyłem linię wtrącania się innym w życie.
Dlaczego nie przestajesz wypowiadać tych słów bez znaczenia?
Mówię, że wydam wszystko co zarobię.
Nie będziesz usatysfakcjonowany, dopóki
nie wydam moich pieniędzy, tak jak ty.
Proszę, zadbaj o siebie.
To jest twoje życie, jeżeli odwrócilibyśmy rolę,
nie powiedziałbym nic.
Yeah, moja kurtka jest droga, ale wcale nie jest ładna.
(Ale mówię) Chcę tego, to naprawdę źle,ale co mam zrobić?
Nawet moi przyjaciele, którzy są ode mnie biedniejsi to mają.
(Ale mówię) Nie miałem wyboru, musiałem to kupić,
jeśli nie chciałem być samotnikiem.
Wszyscy ludzie w moim wieku, tacy są.
Yeah teraz wiem,
tak jestem szalony, to nie to?
Wiem, że nie są tanie, ale mają urok.
Robi to co robię, nie łamię kręgosłupów moim rodzicom.
Prawdziwym łamaczem jesteś ty,
który jest stary i siedzi w swoim pokoju.

Wow, to miłe uczucie nosić na sobie brudne ubrania.
Jesteś czasami inna, niesamowita, szalona,
lansujesz się, wywyższasz się, to źle!
Co jest z tobą nie tak? Jesteś szalona, kochanie.
To jest coś, co przydusi twoje serce, brudne ubrania.

Brudne ubrania dla ciebie, brudne ubrania dla mnie.
Każdy tego doświadczył.
Nosząc drogie ubrania i spacerując dookoła,
czujesz się z tym dobrze.
Każdy jest gorszy ode mnie, jestem jak Guliwer.
Cokolwiek nałożysz, zrozumiem to, idziesz w górę.
Będziesz tego żałować.
Lansujesz ale co z twoimi rodzicami?
Dobra, nie będę próbował cię zatrzymać,
ale podejmij właściwą decyzję.

Wow, to miłe uczucie nosić na sobie brudne ubrania.
Jesteś czasami inna, niesamowita, szalona,
lansujesz się, wywyższasz się, to źle!
Co jest z tobą nie tak? Jesteś szalona, kochanie.
To jest coś, co przydusi twoje serce, brudne ubrania.

(La la la la la la la la la)
Jesteś łamaczem kręgosłupów.
(La la la la la la la la la)
Łamiesz kręgosłupy swoim rodzicom.
(La la la la la la la la la)
Pewnego dnia, pożałujesz tego.
(La la la la la la la la la)
Ci cholerni łamacze kręgosłupów.

Trans. Nesty @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz