niedziela, 9 sierpnia 2015

[TESKT PIOSENKI/PL] Intro: Skool Luv Affair



Intro: Skool Luv Affair 

Suga:
Pierwsze spotkanie,
Pierwszy tekst,
Pierwszy telefon,
Pierwsza randka,
Pierwszy pocałunek w naszej własnej przestrzeni.
Chcę, żeby wszystko z tobą było pierwsze.
Mam zaburzenie odżywania,
Cokolwiek jem 'nadal jest głody ciebie'.
Słowo 'nałóg' nie może wyrazić wszystkiego.
Opisanie dziewczyny takie jak ty, jest niemożliwe.
Przewyższam poetę.
To jest przez Ciebie, jak wielka litera.
Chcę umieścić Cię na pierwszym miejscu w moim życiu.
Dobry dom, dobry samochód, te rzeczy mogą nie dać szczęścia.
Ale chcę Ci je dać.

J-Hope:Czekaj, czekaj
Wyłącz muzykę na sekundę.
Suga: Dlaczego?
J-Hope: Hyung, to nie to, hyung.
Suga: Co?
J-Hope: Co jest grane z ostatnią linijką 'doo ga bwa'. (T/N to znaczy '' po prostu poczekaj')
Suga: Faktycznie to 'ja go pa'. (T/N 'Chcę Ci to dać)
J-Hope:
Och, naprawdę?
Pokaże Ci mój styl.
Dajcie muzykę!
Yeah, masz rację, to jest to!
Hyung, to tego rodzaju styl!

Miłość powinna być pełna nadziei!
Wyznaję moją miłość bez wahania.
To jest mój styl,
Skoro jest dla Ciebie.
Jestem typem ofiary własnego ciała.
Zawszę będę Cię oświecać dziewczyno.
To jest etap dla miłości twojej i mojej.
Jesteśmy oślepieni przez miłość, słodką i figlarną.
Nasza przyszłość jest jasna, oślepiająca i kolorowa.
Skoro mam Ciebie, to tak jakbym miał wszystko.
Jak Milli*
Drzwi miłości się otworzyły, wejdź.

J-Hope: Ach to jest niesamowite.
Miłość powinna być pełna nadziei!
RapMon: W jaki sposób życie ma być zawsze pełne nadziei?
To nie jest styl Bangtan.
J-Hope: To co to jest?
RapMon: Styl Bangtan to hip-hop.
J-Hope: Hip-hop?
RapMon: Dalej, chodźmy!

BTS. Kochamy ten sposób.
Czy jesteś nastolatkiem czy dwudziestolatkiem,
Miłość jest zupełnie taka sama.
RM, więc teraz opowiem Ci historię.
Wcześniej to mocno kochałem, jak tam u Ciebie?
To są po prostu krzyki intro.
Walka całego mojego ciała i umysłu.
Wiesz, że ona mi odmówiła,
ale złe słowa nigdy nie mogą mnie zatrzymać.
One nigdy mnie nie zahamują.
To jest moja ideologia.
Kto na tym świecie może stłumić moje krwawiące serce?
Nikt.
(Wassup) Będziesz pytał ponownie?
(Wassup) O co?
Skoro jeszcze nie byłeś kochany,
Robisz to tak, jak ja?
Ludzkie emocję, są takie dziwne.
Jestem jedynym, który powoduję twój uśmiech,
Ale ty odchodzisz do drania, który sprawia że płacesz.
(Mówiłem) Yeah, to jest miłość.
(Mówiłem) Yeah, to jest miłość.
Niektórzy mogą mówić, że przegrałem,
Ale jest naprawdę dobrze.
Nigdy wcześniej nie zostałem zraniony przez miłość.
Jak mam dać jej jeszcze więcej,
Kiedy ona zabrała mi wszystko.
Wassup!

Gdy w miłości jest namiętność,
Kiedy śpiewasz, stwarzasz coś kującego.
Namiętne i kujące.

Wszyscy:
Gdy w miłości jest namiętność,
Kiedy śpiewasz, stwarzasz coś kującego.
Namiętne i kujące.

RapMon: To jest styl Bangtan.
J-Hope: To jest styl Bangtan
Suga: To jest styl Bangtan.
RapMon: Styl Bangtan, styl Bangtan,
Wassup!!


*Milli- Piosenka rapera Lil Wayna.

Trans. Nesty @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz