poniedziałek, 10 sierpnia 2015

[TESKT PIOSENKI/PL] Jump

"Jump"

Skaczmy!
Zarzuć rękami i krzyczmy razem, skaczmy!
Skaczmy!
Zarzuć rękami i krzyczmy razem, skaczmy!
Skaczmy! (x3)
Skup się!
Skaczmy!
Unieś swoje ręce do nieba i krzyczmy razem, skaczmy!
Wszyscy mówią: Skaczmy! Wszyscy marzyciele.

Skaczmy! Ręce do góry.
Skaczmy! Pozbądźcie się swoich zmartwień.
Skaczmy! Skaczmy! Ska-ska-ska-skaczmy! (x2)

Bohaterze, marzyłeś odkąd byłeś młody.
Zaczęliśmy skakać, chcąc być bohaterami.
Teraz dorośliśmy i czas minął.
Ty stajesz się dorosły, ja chcę się cofnąć do tyłu.
Czasy, kiedy 10 letni chłopiec śpiewał
swoją ulubioną piosenkę z komiksu o superbohaterach.
Chcę zawrócić, więc zamykam oczy i krzyczę.
Nic się nie zmieni, rzeczywistość jest taka sama.

Bez względu na to, kto próbuje mnie zatrzymać,
będę szedł moją drogą.
Masz tylko jedno życie.
Leggo (Leggo!) Leggo-o-o-o
Nawet, jeśli żyję za dnia,
niczego nie będę żałował.

Skaczmy! Skaczmy!
Skaczmy!(x4)
Skaczmy!
Zarzuć rękami i krzyczmy razem, skaczmy!
Skaczmy!
Zarzuć rękami i krzyczmy razem, skaczmy!
Skaczmy! (x3)
Skup się!
Skaczmy!
Unieś swoje ręce do nieba i krzyczmy razem, skaczmy!
Wszyscy mówią: Skaczmy! Wszyscy marzyciele.

Skaczmy! Ręce do góry.
Skaczmy! Pozbądźcie się swoich zmartwień.
Skaczmy! Skaczmy! Ska-ska-ska-skaczmy! (x2)

W 2007, moje życie się zmieniło,
Minęło 7 lat, od kiedy śpiewałem.
Jestem zabójcą dziewczęcych serc,
ale czasami,
wracam do tych frustrujących czasów.
Patrze na siebie, kiedy byłem jak biała kartka papieru.
Te spotkanie, obudziło innego mnie.
Teraz idę na scenę i zaskoczę wszystkich skacząc jak Jordan Ball!

Cofając się o kilka lat,
Weź trampolinę z rogu pokoju
i skacz do nieba,
Kiedy poczujesz radość ze skakania,
poczujesz, jakbyś miał wszystko.
Pozwolisz sobie odejść do niewinnych marzeń.
W czasie mojego dzieciństwa,
chciałem być dorosły,
ale każdy dzień był pełen radości.
Więc mogę być tym jedynym,
Mogę być tym jedynym, to ja.. Przestanę.

Skaczmy!
Zarzuć rękami i krzyczmy razem, skaczmy!
Skaczmy!
Zarzuć rękami i krzyczmy razem, skaczmy!
Skaczmy! (x3)
Skup się!
Skaczmy!
Unieś swoje ręce do nieba i krzyczmy razem, skaczmy!
Wszyscy mówią: Skaczmy! Wszyscy marzyciele.

Dalej, zeskocz, jesteśmy tutaj, jesteśmy BTS.
Uderz w dół, jeśli jesteś gotowy, podnieś wysoko ręce.
To różni się od marzeń, które miałeś,kiedy byłeś mały.
Ale spotkaliśmy się, jesteśmy bohaterami,
raperzy na treningu.
Teraz wskoczyliśmy na scenę,
jesteśmy nową generacją bohaterów.

Siedmiu bohaterów na treningu,
którzy kiedyś byli niedojrzali,
Śpiewają o skakaniu zamiast o trampolinie.
Miejsce, na które chcę wskoczyć to scena.
Szaleńczo,
góra, dół.
Teraz nie tylko o tym mówimy,
to jest czas rozwinąć skrzydła i lecieć.
Zaczynajmy.
Rozłóż swoje ramiona, wzmocnij swoje ciało,
oczyść swój umysł.
Zaczynajmy imprezę.

Skaczmy! Wszyscy marzyciele.
Skaczmy! Ręce do góry.
Skaczmy! Pozbądźcie się swoich zmartwień. (x3)

Yeah, eh, eh,eh aye~

Trans. Nesty @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz