piątek, 14 sierpnia 2015

[TESKT PIOSENKI/PL] Let me know



"Let me know"


Na szczycie tej kończącej melodii
Stoję tu sam
Teraz powiedz mi
Że to koniec, daj mi znać

Nagle, deszcz wzbiera się w moich oczach
Ty wzbierasz się, widzę cię nawet, gdy oddycham
Miłość kwitnie jak wiśnia, ale płonie i zmienia się w pył
Hej dziewczyno, wiem, wniosek złożony przez ciebie
Twoja dłoń, twoje ciało, gorąco twojego ciała, które było gorętsze niż równik
Wciąż tu jestem, na powtórzeniu na szczycie znikającej melodii
Obracam się sam na szczycie tej muzyki, która została zakończona

Na szczycie tej kończącej melodii
Stoję tu sam
Teraz powiedz mi
Że to koniec, daj mi znać

Dziewczyno daj mi znać
Dziewczyno daj mi znać
Pomimo że wiem, że wszystko skończone
Pomimo że jesteś ponad mną

Dziewczyno daj mi znać
Dziewczyno daj mi znać
Dziewczyno daj mi znać
Powiedz mi coś

Ja tylko chcę wiedzieć
Ja tylko chcę wiedzieć
Moje przewlekłe uczucia starają się wytrzymać do końca
Więc proszę, powiedz mi coś, dziewczyno daj mi znać

Obietnice zniknęły z czasem, który spędziliśmy razem
Domino przewróciły się z naszym zerwaniem
Jak Romeo i Julia
Lubiłem cię za bardzo?
Gorąco między mną a tobą nie ochłodzi się
Teraz patrzę wstecz na film z tobą
Zbyt wcześnie, by zrobić cokolwiek, myśląc o tobie
Zabrałaś moje gwiazdy w nocy, moje słońce w dzień
Tylko zostawiając mnie z ciemnością samotnej, zimnej chmury
Jeśli są powitania, wtedy jest granica pożegnań? Nigdy przenigdy
Nie dbam o to, nie chcę być do tego przywiązany
Odwrócę się, hipnotyzując siebie

Na szczycie tej kończącej melodii
Stoję tu sam
Teraz powiedz mi
Że to koniec, daj mi znać

Dziewczyno daj mi znać
Dziewczyno daj mi znać
Pomimo że wiem, że wszystko skończone
Pomimo że jesteś ponad mną

Dziewczyno daj mi znać
Dziewczyno daj mi znać
Dziewczyno daj mi znać
Powiedz mi coś

Ja tylko chcę wiedzieć
Ja tylko chcę wiedzieć
Moje przewlekłe uczucia starają się wytrzymać do końca
Więc proszę, powiedz mi coś, dziewczyno daj mi znać

Może my wszyscy jesteśmy tylko pęczkiem głupot
Wszyscy żyją z miłością, która zbliża się do końca   has come to an end
To nie tak, że wciąż żywię do ciebie uczucia
Wiem, że nie możemy tego odrobić
Ale dlaczego to jest tak, jakbym miał niestrawność?
Tak jak miałbym wybuchnąć od środka, płacz podchodzi do mojego gardła, sprawiając, że wymiotuję
W mojej wyobraźni, walczę z tobą, uzupełniam się z tobą i rozumiem cię
Gestykulacja twoich dłoni, twoje oczy, są wyblakłe, ale nie zniknęły
Dlaczego to nie zniknie?
Dlaczego to nie zniknie?
Dlaczego to nie zniknie?

Dziewczyno daj mi znać
Dziewczyno daj mi znać
Pomimo że wiem, że wszystko skończone
Pomimo że jesteś ponad mną

Dziewczyno daj mi znać
Dziewczyno daj mi znać
Dziewczyno daj mi znać
Powiedz mi coś

Ja tylko chcę wiedzieć
Ja tylko chcę wiedzieć
Moje przewlekłe uczucia starają się wytrzymać do końca
Więc proszę, powiedz mi coś, dziewczyno daj mi znać

Trans. Yoon @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz