poniedziałek, 10 sierpnia 2015

[TESKT PIOSENKI/PL] Danger

"Danger"

Jesteś w niebezpieczeństwie,
Jesteś w niebezpieczeństwie
 Jesteś w niebezpieczeństwie,
Jesteś w niebezpieczeństwie

Traktujesz mnie w ten sposób każdego dnia
Dbasz tylko o siebie, jakbyś była tylko ty.
Ja to tylko ja, to twój wzór .
Czy twój telefon działa dobrze?
Naprawdę? Naprawdę jestem twoim chłopakiem?
Mam tego dość!
Czemu powstrzymujesz swoją miłość, jakbyś przekładała ją jak pracę domową
To transakcja biznesowa dla ciebie? Albo mnie nienawidzisz, albo coś?
Dung Dung Diggy Dung Dung
Proszę, bądź bardziej kochającą! Dziś znów się o to modlę.

Jesteśmy jak linie równoległe.
Jesteśmy tak różni, choć patrzymy z tego samego miejsca.
Jesteś jedyną, którą mam wewnątrz, ale czuję się, jakbym był poza tobą.
Za każdym razem, gdy jestem markotny, pytasz mnie “Jesteś zły na mnie?”
Czy kiedykolwiek naprawdę zrobiłaś coś dla mnie? Jesteś słodziutka!
Ale ja jestem tylko biednym chłopcem
Marzę o wydarzeniu się cudu, byś kochała mnie bardziej, niż ja ciebie.
 
Nie masz mnie w sobie, ale ja jestem pełny ciebie.
To sprawia, że szaleję. Ale czemu mi to robisz?
Dlaczego robisz ze mnie głupca? Teraz cię ostrzegam!
Nie zwódź mnie!

Żartujesz sobie ze mnie? Czym dla ciebie jestem?
 Czy jestem według ciebie łatwy? Pogrywasz sobie ze mną?
Jesteś teraz w niebezpieczeństwie.
Czemu mnie testujesz? Dlaczego mnie testujesz?
Nie zwódź mnie.
Żartujesz sobie ze mnie? Czym dla ciebie jestem?
Czy jestem według ciebie łatwy? Pogrywasz sobie ze mną?
Jesteś teraz w niebezpieczeństwie.
Dlaczego mnie testujesz? Dlaczego mnie testujesz?
 Nie zwódź mnie.

(Tak mnie ranisz! Tak mnie ranisz! Tak mnie ranisz!)
Nie zwódź mnie (Jesteś zbyt zła dla mnie! Jesteś zbyt zła dla mnie! Jesteś zbyt zła dla mnie!)
Nie zwódź mnie.

Kontakt. Brak. Odblokować. Chcę. Szukam twojej prawdziwej żywości.
Zawsze wysyłasz mi tylko 1 lub 2 linijki tekstu w wiadomości i to tyle.
To naprawdę była miłość o której marzyłem i której chciałem?
 Gdzie historia miłosna wypełniona wzlotami i upadkami?
Zabierzcie bohaterów i bohaterki oper mydlanych z mojej drogi!
Setki razy wyrywam sobie włosy z głowy.
Jesteś taka spokojna i nie czujesz się winna, i kopiesz mnie w tyłek

Czym jestem? Czym jestem? Czym jestem dla ciebie?
Zawsze słyszę co u ciebie, nie od ciebie, ale od twoich przyjaciół.
Chcę cię. Chcę cię. Uh~ Chcę cię Jesteś oszustem.
Jesteś przestępcą, który wstrząsnął moim sercem...
Straciłem serce już zanim zaczęło płonąć.
Moje jednostronne propozycje są stratą czasu.
Gdybym nie był kochankiem dla ciebie, ale tylko przyjacielem,
może czułabyś się bardziej swobodnie. Jestem tak przegranym w miłości.
Nie masz mnie w sobie, ale ja jestem pełny ciebie. 
To sprawia, że szaleję. Ale czemu mi to robisz? 
Dlaczego robisz ze mnie głupca? Teraz cię ostrzegam! 
Nie zwódź mnie! 

Żartujesz sobie ze mnie? Czym dla ciebie jestem?
 Czy jestem według ciebie łatwy? Pogrywasz sobie ze mną? 
Jesteś teraz w niebezpieczeństwie. 
Czemu mnie testujesz? Dlaczego mnie testujesz? 
Nie zwódź mnie. 
Żartujesz sobie ze mnie? Czym dla ciebie jestem? 
Czy jestem według ciebie łatwy? Pogrywasz sobie ze mną? 
Jesteś teraz w niebezpieczeństwie. 
Dlaczego mnie testujesz? Dlaczego mnie testujesz?
 Nie zwódź mnie. 

 (Tak mnie ranisz! Tak mnie ranisz! Tak mnie ranisz!)
Nie zwódź mnie.
(Jesteś zbyt zła dla mnie! Jesteś zbyt zła dla mnie! Jesteś zbyt zła dla mnie!)
Nie zwódź mnie.

Trans. Yoon @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz