sobota, 22 sierpnia 2015

[TŁUMACZENIE/TEKST PL] Fantastic


"Fantastic"


Chcę być normalny
Chcę być zostawiony sam
Ale wszystko we mnie jest specjalne
Po prostu nie mogę
Kiedy się zgubiłem
Muzyka mnie odnalazła
Nie zważając na moją wolę
Ściągneliście mnie tu
Ponieważ jestem na scenie,
Rozerwę to
Nazywajcie mnie ludzką pochodnią
Chcę spłonąć jak ogień
Nie ma dokąd biec
Nie ma sposoby, by to rozwiązać
Yeah jestem pan fantastyczny
Chciałbym być normalny choć raz

Kochanie, czy się tej nocy zgodzisz
Kochanie, dam ci świat
Kochanie, czy się tej nocy zgodzisz
Kochanie, nauczę cię świata
Rozpalimy noc
My
Spłoniemy

Specjalny, płoń
Normalny

Kochanie, jak ci się to podoba?
Potwór na scenie
Zrobię z ciebie fankę tak szybko, jak mnie zobaczy
Dajcie mi beat i jestem Messi
Rozpalam od Europy do Meksyku
Więc jaka jest teraz pora?
Wszyscy, po prostu dajcie spokój
Co mogę zrobić, urodziłem się taki
Moi wszyscy hejterzy stali się niewidzialni
Pokażę wam, co wasza nienawiść zaopatrzyła w paliwo
Rozpalam świat jak cud
jak Hahhahahaha
Hahahahahha
Hahhhahahha Hahahahahha
Zaskocz mnie


Kochanie, czy się tej nocy zgodzisz
Kochanie, dam ci świat
Kochanie, czy się tej nocy zgodzisz
Kochanie, nauczę cię świata
Rozpalimy noc
Rozpalimy noc
Rozpalimy noc
My
Spłoniemy

Specjalny, płoń
Normalny, płoń
Specjalny, płoń
Normalny, płoń

Fantastyczny, elastyczny
Mam to to to
Fantastyczny, elastyczny
Mam to to to
Fantastyczny, elastyczny
Mam to to to
Fantastyczny, elastyczny
Mam to to to

Kochanie, czy się tej nocy zgodzisz
Kochanie, dam ci świat
Kochanie, czy się tej nocy zgodzisz
Kochanie, nauczę cię świata
Rozpalimy noc
Rozpalimy noc
Rozpalimy noc
My
Spłoniemy

Specjalny, płoń
Normalny, płoń
Specjalny, płoń
Normalny, płoń

Trans. Yoon @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz