piątek, 26 grudnia 2014

[TŁUMACZENIE] 130718 BTS dla "IZE Magazine"

Cr: KLIK


Jimin: Rzeczywiste imię Park Jimin, urodzony 13 października 1995. 
Faktycznie, nie mogłem się doczekać jaki rodzaj pseudonimu scenicznego otrzymałbym, czy byłbym Malutkim J, Malutkim G lub Młodym Koźlęciem, ale ostatecznie zdecydowaliśmy się użyć mojego rzeczywistego imienia. (Suga: Wszyscy zgodziliśmy się, że Jimin, brzmi najlepiej.) 
Dostrzegam swoją twarz codziennie, więc myślę, że się nie zmienia, ale ludzie wokół mnie mówią, że straciłem dużo na wadze. Moi rodzice bardzo się o mnie martwią, ponieważ widzą mnie tylko kilka razy w roku. Pytają się czy jem jak należy. Osobiście uważam, że stałem się bardziej przystojny po diecie, fani biorą moje ładne zdjęcia i autografy. (śmieje się) Jem to, co pozostali członkowie, ale ćwiczę więcej. Naprawdę nie poczułem niczego, gdy najpierw zacząłem rozwijać mięśnie brzucha, jednak, kiedy stanąłem na scenie reakcja ludzi była dobra, więc moje myśli o tym trochę się zmieniły. (Jin: Ciało Jimin'a było dobre, gdy go najpierw spotkałem, nie rozmawiałem o tym, ponieważ to wprawiało w zakłopotanie.) (śmiechy) 
W chorografii jest część, gdy kopię wszystkich hyung'ów, podczas gdy stoją w szeregu, ale zawsze czuję się naprawdę żałośnie, że muszę kopać ich tak mocno. Gdy uderzyłem Rap Monster 'a hyung'a musiał przeze mnie chwilę odpocząć. Podczas, gdy ćwiczyliśmy następną część chorografii wszystkim, o czym mogłem myśleć było "Ah, współczuję im" ( Co powinienem zrobić. To ich boli.) (Jungkook: Faktycznie, można było to nawet usłyszeć.) Zakończyłem zwykłe życie w 8 klasie i zainteresowałem się tym rodzajem kariery, po oglądaniu moich Sunbaenim. Po tym przeprowadziłem się do Busan, uczyłem się w  liceum, w dziale tańca nowoczesnego. Przyszedłem tu za moim nauczycielem tańca, który to zasugerował. Kiedyś zatańczyłem z moimi przyjaciółmi "Mirotic'' TVXQ Sunbaenim'ów i reakcja była naprawdę dobra. W takim stopniu, w jakim mogła. Miałem ochotę zostać sławny (śmiechy) (Jungkook: Hyung powiedział, że są dziewczyny czekające na niego poza łazienką.To jest moja pierwsza i ostatnia rzecz, którą zapamiętałem. 
Mój pierwszy Vlog zrobiłem, kiedy ledwo mogłem otworzyć oczy. I to było po tym, jak kończyłem swoją lekcję tańca, więc moja twarz nie wygląda dobrze. Mogłem być sfilmowany, jeśli byłbym sam, ale w pokoju było 8 osób. Byłem jako ostatni dodany do grupy, dlatego ćwiczę tak mocno. ( Jin: Jimin ćwiczy kiedykolwiek ma czas wolny; jest od tego uzależniony. Śpi trzy godziny na dobę, to sprawia, że się martwię, że może umrzeć ćwicząc.) Pewnego razu, gdy tylko napisałem słowa do piosenki i dałem je Sudze, a on powiedział ,,Ty napisałeś te słowa?" Stwierdził, że mam przynieść wszystkie teksty, które moglibyśmy użyć w piosence. ( Suga: Napisał słowa, które zabrzmiały tak jak piosenka dla dzieci.) 
Mam dużo specjalnej wiedzy w pielęgnacji skóry. Poświęcam jej trochę czasu, kładę mleczko nawilżające zaraz po umyciu mojej twarzy. 


J-Hope. Prawdziwe imię Jung Hoseok. Urodzony 18 lutego 1994.
Otrzymałem polecenie, że mam się uczyć w Gwangju po podpisaniu kontraktu z moją agencją. Po poznaniu hyung'ów Rap Monstera i Sugi myślałem "Oni są świetni. To jest typ ludzi z mojej grupy". Przeprowadziłem się do dormu w grudniu, ale była to naprawdę ogromna różnica. Moje nadzieje i fantazje o życiu trainee zostały rozbite. (śmiech) Dostałem dużo nagród w Gwangju za mój taniec. Wygrałem podziemne bitwy taneczne, nawet występowałem na festiwalu. (V: Mogę to potwierdzić. Kiedy zapisywałem się do Korea Arts School, wielu trainee pochodziło z różnych dzielnic. Kiedy zadebiutowałem z Bangtan, mój przyjaciel spytał mnie "J-Hope hyung, czy to on jest z akademii tańca w Gwangju?" Właśnie tak sławny był.) 
Przed debiutem, członkowie zespołu i ja zawsze ćwiczyliśmy taniec do północy. Ja, Jimin i Jungkook często zostawaliśmy dłużej i ćwiczyliśmy czasami do 1 lub 2, do dwóch godzin dłużej. Najpierw ćwiczyliśmy podstawy, następnie przechodziliśmy do szczegółów. Taniec ma "freestyle" jak rap, więc czasem zbieraliśmy się w kole i tańczyliśmy. To co najbardziej lubię w tańcu, to to, że "zgadzamy" się w nim. Oni rozumieli, gdy wyjaśniałem, mówiąc " Umiesz to rapować, tak samo tańczyć, spróbujmy to połączyć". Dzisiaj uważam, że V jest najlepszy w nadrabianiu zaległości i rozumieniu. Na początku myślałem "Ah... co mam zrobić.", ale teraz lubi tańczyć i pokazuje, że bardzo się tym interesuje. Poziom tańca Rap Monstera, również jest o wiele lepszy, innymi słowy, stał się świetny [w tańcu]. (śmiech) 
Jestem jedynym członkiem zespołu, który ma starszą siostrę. Jest o pięć lat starsza ode mnie, ale jesteśmy bardzo blisko ze sobą. Można powiedzieć, że jest "drzewem", które daje mi dużo wsparcia.
Jest wiele negatywów w noszeniu maski. Po pierwsze, jest naprawdę ciężko oddychać, a to niszczy skórę. Mogę założyć ją po śpiewie, ale są różne typy masek, niektórych masek nie da się wciągnąć i to jest problematyczne. Ale dużo ludzi rozpoznaje mnie przez to, więc jestem szczęśliwy
Jin hyung zrobił zupę z wodorostów* dla mnie i smakowała naprawdę dobrze. To sprawiło, że oniemiałem. Smakowała jak mojej mamy. 
Jestem typem osoby, która podejdzie do kogoś bez wahania i moje nawyki co do mówienia są podobne. Często narzekam na Rap Monstera i on mówi "Okey. Nie będę robić tego więcej", ale nigdy mnie nie słucha. (śmiech) Oczywiście, teraz wiele jego nawyków zostało zwalczonych. (Rap Monster: Jeśli jestem ogniem, J-Hope jest wodą- on dobrze "niweluje" moje złe nawyki. Jest naprawdę kontaktowy, więc dobrze łączy się z resztą i członkami zespołu.)

* To koreańska tradycja. Jeśli ktoś świętuje swoje urodziny je zupę z wodorostów.

Suga. Prawdziwe imię Min Yoongi. Urodzony 09 marca 1993. 
Najpierw użyłem pseudonimu tekściarki z Daegu. Chciałem się nim posługiwać, ale ludzie mówili, że to nie ma silnego wpływu i powinienem mieć ładniejszą nazwę, więc razem z Bang Sihyuk'iem PD wpadliśmy na kilka pomysłów. Z tych wybranych imion powiedział, że ''Suga'' nadaje się dla mnie najlepiej. To rodzaj trochę "oślepiającego" imienia, ale myślę, że to jest to, czego ludzie chcieli. To imię zaprzecza wizerunkowi, który mam na scenie. 
Kiedy po raz pierwszy przybyłem do Seulu i udałem się do studia nagraniowego. Rap Monster i dwóch innych stażystów miało na sobie dresy Adidas w różnych kolorach - niebieskim, zielonym i czarnym. Poczułem, że też muszę sobie kupić jeden, więc mam niebieski dres (śmiech). 
Nazwa Bangtan została wybrana, nim pomyśleliśmy o czymś innym.Chociaż było kilka pomysłów: młody naród, duże dzieci i kilkanaście innych, ale zdecydowaliśmy, że Bangtan brzmiało najlepiej. 
Postanowiłem ścigać karierę po przesłuchaniu muzyki Stoney'go Skunk'a sunbaenim ''Ragga Muffin'' w 6 klasie. Później zdecydowałem się rapować po wysłuchaniu ''Fly'' przez Epik High sunbaenim. Miałem kilka podstawowych narzędzi, m.in. MIDI, który jest istotny w muzyce przed wejściem do firmy. To były rzeczy, które kupiłem jako tekściarz, po oszczędzeniu wystarczająco dużej ilości pieniędzy, chodząc około dwie godzinny dziennie i pomijając codziennie kolacje. Ale i tak prawie wszystkie sprzęty w naszych dziennikach są od Bang Sihyuk PD (śmiech). 
Z naszego wstępnego debiutanckiego utworu ''Satoori Rap'', rapuję w moim rodzinnym Daegu satoori. Moja satoori jest teraz trochę niezgrabna, ponieważ miesza mi się z innymi, ale ten problem powinna rozwiązać szybka wizyta w Daegu. 
W jednym z tekstów, które napisałem w 2011 roku, jest część mówiąca: "Mój rap sprawia, że Huh Gak z Superstar K wzdycha~" byłem zbyt pewny siebie, ale mój okres trainee był długi, nie mogłem się powstrzymać, ale myślałem "Jestem taki beznadziejny. Może powinienem zrezygnować?". Nawet, kiedy mówiłem tak, zawsze pisałem rap po północy i mocno ćwiczyłem. 
Moją rolą jest dokuczenie lub skarcenie młodszych członków, kiedy popełnią błąd. To dlatego, bo jestem jedynym członkiem zespołu, który może mówić "ostro". Mam szczerą i dosadną osobowość, więc, jeśli czuję, że coś jest nie tak, zawsze mówię o tym głośno. 
Pisałem o tym wcześniej na Twitterze, ale teraz mam wszystkie niezbędne materiały, naprawdę chciałbym mieć bitwę na gotowanie. Jin hyung jest dobry w kuchni, ale mam też pewną wiedzę (know-how), którą zbierałem. (śmiech) 
Na Twitterze, najczęściej używam słowa  "슙슙" i "응 캬캬"  [czyt. syubsyub i eung kyakya]. Są ludzie, którzy to lubią i ludzie, którzy mówią, że to "tłuste". Moja prawdziwa osobowość nie jest aegyo  i jestem trochę bezpośredni. Piszę tak, bo fani tak chcą. Można powiedzieć, że to mój szczególny sposób pokazywania fanom, że ich lubię. 

Rap Monster. Prawdziwe imię Kim Nam Joon. Urodzony 12 września 1994.
Podczas moich undergroundowych dni, używałem pseudonimu Runch Randa. Dostałem tę nazwę z powodu mojego charakteru, wymyślił to mój znajomy (który wprowadził mnie do rapu) i dbałem o Maple Story
Czytałem wiele książek i wszelkiego rodzaju pisma, podczas pisania tekstów, by zwiększyć swoje słownictwo. Choć to w końcu nie wyszło, bo byliśmy po debiucie bardzo zajęci. Ale jeśli kiedyś miałem pomysł lub pamiętałem fajne słowo, zawsze miałem zapisane je w notatniku. 
W pewnym momencie mój nick to ''Dance Prodigy''- tak źle tańczyłem, że mój nauczyciel tańca i personel firmy zadzwonili do mnie. Różnica w tym, czym jestem dobry i tym, w czym zły jest  bardzo oczywista. Pomyślałem: ''Ach, taniec to akurat nie jest moja specjalność. Każdy ma swoją branżę i taniec to jedna z rzeczy, których nie powinienem robić.''. Ale okazało się, że nie było to możliwe. Obecnie powiedziano mi, że tańczę jak normalny człowiek. Reszta zespołu może się z tym nie zgodzić (śmiech). 
Mimo, że tego nie pokazuje, na scenie jestem bardzo zdenerwowany. Kiedyś oglądałem ludzi w tv, wchodząc tylnymi drzwiami LED do Mnet <M! Countdown>, więc faktycznie to było fascynujące i denerwujące. Pewnego dnia akurat poszedłem na scenę bez mojego mikrofonu, więc zacząłem być złośliwy w tym temacie. Ale kiedy jestem na niej mam wrażenie, że jestem odpowiedzialny za to miejsce. Myślę, że to taki rodzaj mentalności, kiedy tworze hip-hop. Ponieważ mam dziki wizerunek, często myślę ''Jestem tutaj najlepszy''. Ale w przeciwieństwie do tego co widzisz, naprawdę mam nieśmiałą osobowość. Członkowie powiedzieli mi, że istnieje duża różnica ze mną na scenie, jak i poza nią. (Suga: Na scenie, nosi okulary i ma silny wizerunek, ale w rzeczywistości lubi słodkie rzeczy, trzyma piłkę <pocket monster>, którą dostał na fansign'ie na łóżku). 
Mam zwyczaj głośno śpiewać w nocy w dormie. Zawsze śpiewam, więc nigdy nie myślałem, że to wpływa na innych. Po jakimś czasie zdałem sobie z tego sprawę, ale nikt mi nie powiedział o tym- pewnie dla tego, że jestem liderem i byłem pierwszym członkiem (śmiech). Myślę, że obecnie poprawiłem się o 7,80%. 
Zawsze sprawdzam bieżące sprawy i ogólnie tematy w wiadomościach. Łatwo zaniedbać to co się dzieje na całym świecie, z powodu naszych napiętych harmonogramów. Nie podoba mi się to, więc sprawdzam nowe informacje. Jeśli kiedykolwiek będę miał dziewczynę, która nie będzie idolem, chcę napisać piosenkę, w której będę przepraszać za to, że jestem idolem. Wyobraź sobie, jak bardzo dziewczynie nie spodoba się fakt, że jestem idolem, bo jestem zawsze zajęty i dlatego, że istnieje tak wiele innych fanów, którzy mnie lubią, mimo jej obecności. Chciałbym, żeby wiedziała, że ''Jestem o wiele lepszym człowiekiem, niż myślisz.'' To dlatego, że bez względu na to, co inni robią lub mówią, znam siebie najlepiej. Ponadto, mimo że może brzmi to arogancko, chcę powiedzieć, że nie wykazałem połowy moich umiejętności. Mam wiele uroku i nadzieję, że pokażę to w przyszłości.

Jungkook. Prawdziwe imie Jeon Jung Kook. Urodzony 1 września 1997. 
Były niektóre imiona sceniczne, które zostały wymyślone dla mnie, przez to, że jestem z Busan przykładowymi imionami były np.: Seagull, Young Gun i wiele więcej. 
Ale powiedziano mi, że jednak najlepszy jest JungKook. W 7 klasie uczyłem się b-boying'u w klubie z przyjaciółmi. Następnie udałem się na przesłuchanie Mnet <SUPERSTAR K2> i dostałem lanie 
od pracowników mojej obecnej firmy. Kiedy tańczyłem, Bang Shihyuk PD powiedział mi: ''Nie ma emocji. Brak emocji podczas tańca.'' Pojechałem więc do USA na szkolenie. Zobaczyłem miejski styl, kobiece typy tańca i wiele więcej od znanych choreografów. Myślę, że nauczyłem się prawidłowo pokazywać emocje poprzez taniec. Gdy tylko przyjechałem do Korei, powiedziałem ''Hyung, USA jest świetne. Chcę pojechać tam jeszcze raz'', więc hyung był troche zdenerwowany (śmiech). W ''No More Dream'' powiedziałem "Dobrze mamo, idę teraz do biblioteki!'', kiedyś często bywałem w czytelni. Nie zawsze się uczyłem, najczęściej czytałem książki. Głównie komiksy... czekaj, to było w bibliotece, jednak nigdy nie byłem w czytelni. 
Hyung'owie dali mi przydomek ''Złotego Maknae''. Uważam, że się źle zachowuję, bo wszyscy jesteśmy bardzo blisko... ale chciałbym powiedzieć parę irytujących rzeczy o niektórych członkach (śmiech). (Suga: Ma dobrą pamięć, więc dobrze nas naśladuje./ Rap Monster: On sprawia, że nasz głos brzmi dziwnie, kiedy nas naśladuje). Nie ma nic złego w byciu maknae. Wszyscy mamy swoje własne łóżka w dormie. Hyungowie mają górne prycze, dostałem łóżko jako ostatni, więc tak naprawdę nie miałem wyboru. 
Jestem 3 cm wyższy od Jimin'a Hyung'a. Myślę, że on już nie rośnie. (Jimin: Jest o 2 lata starszy, a on wciąż drwi z mojego wzrostu, to nie w porządku./ Suga: ''Pamiętam, że kiedy po raz 
pierwszy przyszedł Jungkook, był mniejszy ode mnie, widząc jak urósł, sprawia wrażenie, jakbym go wychowywał''). Lubię dużo jeść, więc powiem tylko trzy moje ulubione potrawy, pierwszą jest zupa z wieprzowiną i ryżem, drugą jest sashimi, a trzecią jest węgosz. Między mną a Jin'em hyung'iem jest 5 lat różnicy wieku, ale gdy opowiada o swoim dzieciństwie z wielką chęcią go słucham, lubię to.  Ale czasami nie rozumiem, gdy hyung mówi o jedzeniu zwykłych krakersów, przy filmie "Godzilla", zespole H.O.T i innych tego typu rzeczach. Powiedział, że teraz przechodzę przez burzliwy okres, ale nie sądzę, że to okres dojrzewania. (Suga: Ludzie przeżywają okres dojrzewania, nie wiem czy to jest dojrzewanie,ale czuję się trochę przykro, że nie jest w stanie doświadczyć tego co powinno się robić w tym wieku./Rap Monster: Wciąż jestem zazdrosny, że pójdzie do wojska później od nas.)


V: Prawdziwe imię Kim Taehyun. Urodzony 30 grudnia 1995.
Członkowie zespołu nazywają mnie 4D. Naprawdę nie wiem czemu. (Rap Monster: Kiedy ma pustą ekspresję twarzy, jak teraz, naprawdę wygląda na 4D / J-Hope: Myślę, że V ma dużo uroków, które pokazuje w variety show, z powodu jego "4D-ności".)
Kiedy byłem na górej pryczy i oglądałem anime, członkowie zespołu patrzyli na mnie i mówili „To… uzależnienie”. Ale później Jin hyung przyszedł do dormu i dowiedziałem się, że mamy podobne zainteresowania. Hyung ma osobowość czystą i książęcą, ale aktualnie bardzo lubi anime, jak ja. (Jin: Bycie czystym i oglądanie anime nie łączy się!) W te dni kiedykolwiek znaleźliśmy nowe anime, mówiliśmy, że obejrzymy to razem. Obejrzałem wszystkie odcinki „Digimon Adventure”, również „Wolf Children” czy „The Girl Who Leapt Through Time” i inne dzieła reżysera Hosoda Mamoru, który jest na razie moim ulubieńcem. Lubię również kreskówki z Tooniverse i myślę, że oglądam ich najwięcej.
Wzruszyłem się po obejrzeniu filmiku Danny’ego Jung’a i przez trzy lata grałem na saksofonie. Jednak, zacząłem się interesować tańcem i zdecydowałem się podjąć inną ścieżkę. Odszedłem tylko chwilę po zmianie saksofonu klasycznego na jazzowy, więc nie wiem czy wciąż jestem tak dobry jak wcześniej. Ale uważam, że grałem naprawdę dobrze trzy lata temu.
Klask! Nie ćwiczyłem żadnych osobistych talentów na własną rękę. Nic nie przygotowywuję. Ja po prostu robię to, co pasuje do sytuacji i myślę, co mam zrobić dziś? Czy mogę spróbować? Ale……często nie mogę nic wymyślić. (śmiech) 
Byłem naprawdę smutny, kiedy nie mogłem kręcić filmów i vlogów (videa, gdzie członkowie zespołu mówili o sobie i wrzucali na swojego bloga). Śledziłem hyungów kiedykolwiek nakręcili vloga, ale nie mogłem wrzucić nic mojego na bloga. Siedziałem sam i mówiłem “Jest taki miesiąc i taki dzień 2013 roku, dzisiaj zrobiłem to, ale to nie będzie na blogu, prawda? Jestem smutny." Było również tak, gdy kręcili grupowy vlog, tylko dlatego, bo nie mogłem pokazać się w ekranie – było mi smutno.
Kiedy się okazało, że jestem członkiem Bangtan Boys, otrzymałem tylko jedną literę. Byłem bardzo szczęśliwy. Nie mogłem spać do 4 w nocy i czytałem to z 15 razy. Zachowałem tę informację w sekrecie przed resztą BTS. Robiłem dużo błędów podczas ‘No More Dream’, kiedy muszę zrzucić swoje okulary. Są one schowane w tylnej, zasuwanej kieszeni, raz musiałem zrobić okulary z moich palców i było kilka sytuacji, gdy zrzuciłem okulary tak mocno, że po występie nie mogłem ich znaleźć.
Zwykle nie płaczę podczas oglądania filmów. Ostatnio płakałem jednak, kiedy oglądałem „Miracle in Cell No. 7” z Jinem hyungiem. Płakałem, jakby ktoś odkręcił kran w moich oczach (XD). 
Nigdy nie byłem w poważnym związku. Chcę poślubić moją pierwszą miłość i być z nią na zawsze.


Jin: Prawdziwe imię: Kim Seokjin, urodzony 4 grudnia 1992 roku.
Zrobiłem duży błąd podczas naszego pierwszego występu na "M! Countdown" To był mój pierwszy raz, gdy wypuściłem mikrofon, spadł mi na ziemie atakując moje spodnie i okazał się zbyt ciężki. Podczas "We Are Bulletproof Pt.2" jest moment, gdy skaczemy, ale przy tym moje spodnie zaczęły spadać z moich ud. (śmiech) Szybko je wciągnąłem, ale spadły po raz drugi. 
Inaczej z jedzeniem, ciesze się patrząc na zdjęcia i przepisy. Ale kiedy gotuje, reakcje członków nie są dobre, ponieważ moje jedzenie zawsze smakuje tak samo. Nawet przy zmianie kolejności składników, efekty są takie same. To dlatego, bo musimy przestrzegać planu diety i jedyne możliwe opcje to mięso z piersi kurczaka, cebula, papryka i ryż. (Jimin: Kiedy nadział pierś kurczaka pokrojoną cebula w pałeczki i piekł, smakowało  to jak spalone.) Ponieważ słabo gotuje, chce poślubić kogoś, kto będzie w tym lepszy niż ja. Nigdy nie myślałem o poślubieniu kogoś, kto gotuje gorzej niż ja. Jem same zdrowe produkty, które widzę. Ale nie jem (zdrowych produktów) innych ludzi. 
Dołączyłem jako ostatni do dormu, wiec na początku ciężko było mi się zaaklimatyzować. Moje mieszkanie nie jest staranne i nie sprzątam cały czas, ale czuje, że każdy powinien zmyć po sobie, po jedzeniu lub zanieść pranie do kosza do prania, ale tylko J-Hope i Suga to robią. Kiedy zespół zrobi wielki bałagan myślę "Ah, czy da się tu mieszkać?" i zaczynam sprzątać wszystko. (Suga: Wszystko jest naprawione, gdy sprzątaczka przychodzi do naszego dormu.) 
Kiedyś po szkole przyszedłem do pokoju ćwiczeń i spotkałem nowego przyjaciela. Nagle podszedł do mnie i zaczął tańczyć, dotykając mnie swoim ciałem. (śmiech) Tym przyjacielem był V. (V: Nie bylem ochotnikiem do tańca, po prostu inny trainee hyung powiedział do mnie "Najstarszy hyung niedługo przyjdzie. Pokaż wtedy swoje wdzięki. To będzie pierwsze wrażenie, które on zapamięta." Kiedy przyszedł Jin hyung byłem zawstydzony, wiec gdy tańczyłem, patrzyłem się w dół. Hyung patrzył na mnie z obojętnym wyrazem twarzy i ostatecznie powiedział "Idz tańczyć na początek, tam." Pomyślałem "Co jest z tym dzieciakiem, na prawdę?" To wciąż jest niesamowite, na początku nigdy nie myślałem o tym, ale później żyłem z nim, nauczyłem się dzielić wiele hobby. Kiedy siedziałem przy komputerze, V czasami przychodził i mówił "Hyung, możesz to zrobić?" i kiedy V coś zrobił, pytałem się go "Też możesz to zrobić?" Od tego momentu myślałem "Oprócz tego, ze jest 4D, to ten dzieciak jest normalną osoba, która ma takie same hobby jak ja." Lubie grać w Super Mario i Maple Story. Zacząłem grac w Super Mario, kiedy miałem 5 lat i w Maple Story w siódmej klasie i nadal w to gram. Czuje się swobodnie, kiedy widzę postacie Super Mario i potwory z Maple Story są niesamowicie słodkie. 

Trans. Kim,Min,Bu,Hopie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz