wtorek, 30 grudnia 2014

[TWITTER] 141127

[TWITTER] Rap Monster (141127 )
나는 랩몬.. 손에 잡히는 대로 이것저것 해보고 있다. 이건 떠오르는대로 그냥 써보다가..! 완성할 지 안 할 진 모르겠지만?!

Tu Rap Mon.. Próbuję innych rzeczy kiedy tylko mogę. To jest przykład pisania w momencie, gdy tylko o czymś pomyślę..! Chociaż nie wiem czy to dokończę, czy nie.
---
"Gdy noc upada, upada też kogoś dzień
Każdy ucieka od niewygodnej prawdy
To fabrycznie stworzone życie; Nawet jeśli żyjesz jako jego element, a twój dom rozrasta się, moje serce marnieje
Prawda prawd; zawsze gdy myślę o rzuceniu tego, przychodzi mi na myśl moja samotna matka
Opłakiwanie stało się moim najbliższym przyjacielem, podobnie jak westchnienia
Ich bunt jest jak czekanie na trafienie szóstki w lotto
Gdy noc się pogłębia, zaczynam widzieć więcej cieni krążących przede mną
On zawsze udawał zmarłego, ale rani mnie w dni jak ten
Staram się zapomnieć i zignorować te rzeczy, ale one zawsze wyrastają przede mną jak mgła, sprawiając, że nie jestem w stanie zasnąć cały dzień
Powód do życia - nienawidzę tego gimnazjalisty rozważającego moją tożsamość, ale wygląda na to, że okres dojrzewania jeszcze się nie zakończył
Minęło 10 lat, a ja myślę, że cały czas jestem w rozsypce
W mych czerwonych oczach
Całe życie przetrwało
Twoje kłamstwa mi nie przeszkadzają"

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] 141127
방탄 !!!!!!' 우리 카톡 완전 재밋게 할 수 있다구 오예~~~ 여러분 우리 이모티콘 나왔어염 완전 웃김웃김 끼야야야어야야케케케케

Bangtan !!!!!!!' Możemy teraz świetnie się bawić z Kakaotalk, oh tak~~~ ej, nasze emocje wychodzą na jaw, bardzo śmieszne, bardzo śmieszne hahhhahaahahahahah.

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] 141127
친구들한테 도배했다가 아침부터 욕먹었다..

Zostałem wyklęty przy pierwszej czynności dziesiejszego poranka, przez moich przyjaciół, po tym jak ich zbombardowałem (naklejkami)..

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] 141127
기분좋아😋 ;* ;p

Czuję się świetnie ;* ;p

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] Jimin (141127)
거지거지 벙거지~~~
처음으로 함 써봤다 

(Jimin bawił się tu słowami)

Wiadro, wiadro... wiadro-kapelusz. (Chodzi tutaj konkretnie o rodzaj, czyli bucket hat.)~~~usiłuję nosić to po raz pierwszy.

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] BTS OFFICIAL (141127)
[기사] #방탄소년단 188개국 선정 라이징 스타 영광 

(http://www.mydaily.co.kr/new_yk/html/read.php?newsid=201411271109441141 …) 

[Artykuł] #BangtanBoys 188 krajów wybrało Wschodzącą Gwiazdę - zaszczyt.

cr. @ bts_bighit
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz