środa, 31 grudnia 2014

[TWITTER] 141211

[TWITTER] Rap Monster 141211 
살면서 처음으로 테니스가 배우고 싶어졌어.. 티 이 엔 엔 아이 에스 퉤니쓰...

To jest czas w moim życiu, gdy chciałem nauczyć się jak grać w tenisa..... T-E-N-I-S tenis..

Trans cr; Mary @ bts-trans
Yoon @ Bangtan boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] Rap Monster 141211 
테니스~~테니스~~스파이크강시브~리시브~~테니스~~테니스~~~퉤니ㅆ!http://t.co/MedStCeZml

Tennis~ Tennis~ Spike Kang-ceive~ receive~ tennis~~ tennis~~~tennis!

(T/N: Jest to tekst piosenki z kabaretu SBS’ “웃찾사” nazywanej Tennis. Trudno mi też przetłumaczyć to w jakikolwiek sensowny sposób, więc mam nadzieję, że chociaż tę angielską wersję jako-tako zrozumiecie...)

Trans cr; Mary @ bts-trans
Yoon @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Rap Monster 141211 
이 노래 오랜만에!! 진짜 좋아 http://t.co/b81SuccVhw

Minęło już trochę czasu, od kiedy słuchałem tej piosenki! Jest naprawdę przyjemna

Trans cr; Mary @ bts-trans
Yoon @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] J-Hope 141211 
오후 9시부터 오전 9시까지 딱 12시간이 걸려서 곡을 처음부터 써냈다. 어째 갈수록 오래 걸리는 거 같다.. 아 기분 탓인가

Od 9 rano do 9 wieczorem,to zabrało mi dokładnie 12 godzin na napisanie piosenki od początku do końca. Wygląda na to, że teraz zajmuje mi to dłużej... ah, może to z powodu tego, jak się teraz czuję 

Trans cr; wonnie
Yoon @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] J-Hope 141211

화이팅!! 
#/홉이
#/아미 
다녀오겠습니다

Fighting!!
#/Hobi
#/ARMY
Oh w drogę!

Trans cr; Milka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Jimin 141211
다녀오겠습니다 
이이 

Pojedziemy i wrócimy
Yi yi

Trans cr; Denise @ bts-trans
Yoon @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz