niedziela, 28 grudnia 2014

[TWITTER] 141016

[TWITTER] J-Hope (141016)
콘서트 내일이다… 떨린다 떨려… 여러분 다들 준비 되셨나요!!!? 전 미칠 준비 끝!!! 으하하하하 우리 미키도 콘서트 가고 싶어서 요즘 뚱~ 해 있나봐요~~ 형 응원해줘 미키!!!
Koncert jest jutro... Jestem zdenerwowany, jestem zdenerwowany... jesteście gotowi!!!? Jestem już gotowy na szaleństwo!!! Euhahhahah nasz Mickey także chce wybrać się na koncert, co za tym idzie cały jego mrok~~ Dopingujemy cię, Mickey!!!
cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




 [TWITTER] Jin (141016)
학교 다녀왔는데 날씨가 추워졌어요ㅠㅠ
가죽자켓을 입어도 추움
그건 그렇고 남자는 가죽자켓이지 역시 
암 그렇고말고
Poszedłem do szkoły, ale pogoda była okropna ㅠㅠ
Nawet kiedy miałem skórzaną kurtkę, to było mi zimno.
Przy okazji, mężczyzna noszący skórę to powinność.
Oczywiście.
cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





















[TWITTER] J-Hope (141016)
콘서트!!!! 리허설!!!!!!! 가자!!!!!!!! 
Koncert!!!! Próba!!!!!!! Chodźmy!!!!!!!!
cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

 


[TWITTER] BTS (141016)
D-1 드디어 내일!!!!!! 으아아아아아아ㅏㅏ아아ㅏ아ㅏ!!!!
D-1 Nareszcie, już jutro!!!!!! euahhhhh ahhh ahhhh!!!!
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz