poniedziałek, 29 grudnia 2014

[TWITTER] 141109

[TWITTER] SUGA (141109)
아 오늘은 진짜 피곤하니까 들어가서 꼭 일찍자야지 하면서 또 작업한다고 한숨도 못잔... 오늘 막방 화이팅합시다!!! 슙슙 

Ah, powiedziałem sobie, że pójdę dzisiaj spać wcześnie, ale zostałem na nogach przez całą noc, znowu pracując... Życzcie nam powodzenia na naszym ostatnim występie dziś!!! syubsyub

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] V (141109)
붓기야 빠져라 jk.ver (V)

Hej, opuchlizno (z twarzy) idź precz. jk.ver (V)

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] V (141109)
Jhope.ver (V)

cr. @ BTS_twt
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] RAP MONSTER (141109)
작업은 즐거워

Praca jest przyjemna

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] J-HOPE (141109)
오늘은 진짜 정규 앨범 활동 막방 날!!!! 사녹부터 팬미팅까지 정말 많이 오셔서 감동을 많이 받았어요 .. 진짜 아미는 최고의 선물이야 선물이야 !! 더 멋진 모습으로 빨리 돌아오겠습니다 #사랑해 아미

Dzisiaj jest naprawdę nasz ostatni dzień promocji z pełnym albumem!!!! Od pre-recording aż do naszego fanmeetingu, byłem wzruszony, że tak wielu z was przyszło.. ARMYs są naprawdę najlepszym prezentem, najlepszym prezentem!! Wrócę z jeszcze lepszym image szybko. #kochamwas ARMY

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] JIN (141109)
우리 아미 우리랑 같이 활동하느라 수고했어요 날도 추운데 조심히 들어가고 못볼생각 하니까 벌써부터 슬프네ㅠㅠㅠㅠ
고생 많았어요 그동안
우쭈쭈 내아미들
어유~ 이쁜것

Nasze ARMYS, pracowałyście ciężko biegając razem z nami podczas naszej promocji. Na zawnątrz jest zimno, więc wracajcie do domów bezpiecznie. Myślenie o tym, że nie będę miał możliwości żeby was zobaczyć sprawia, że już teraz jestem smutnyㅠㅠㅠㅜ
Pracowaliście ciężko, po całym tym czasie..
oo joo joj Moje ARMYs
Westchnienie~ jesteście piękne

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] V (141109)
오늘 막방팬미팅 정말 많은아미분들이 와주셔서 감동먹고 온몸에발랐어요 가기싫었는데 계속있고싶었는데 어두워지고 추워지니까 내가안가면 아미도안가니까 갑니다 사랑해요

Byłem naprawdę wzruszony tym, jak wielu z was przyszło na nasz ostatni fanmeeting, na nasz ostatni występ i ja obsmarowałem całe swoje ciało tymi uczuciami. Nie chciałem wychodzić, chciałem tam z wami zostać, ale skoro robiło się zimno i ciemno, a wy nie poszlibyście, gdybym ja nie poszedł, więc poszedłem. Kocham was

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] SUGA (141109)
안녕하세여 슈간데여 막방 팬미팅까지 와주신 우리 아미분들!! 한눈팔지말고 기다려주기!! 약속!!!!

Cześć, tu Suga. Do naszych ARMYs, które przyszły na nasz ostatni występ i nawet na nasz fanmeeting!! Nie zawieszajcie swoich oczu na nikim innym i czekajcie na nas!! Obiecajcie!!!!

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] JIMIN (141109)
와우 멤버들 ㅋㅋㅋㅋ
잠시만요 사진은 이게 다가 아니에요!

Wow, ludzie kekekeke
Czekajcie, to nie są jeszcze wszystkie zdjęcia!

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS






[TWITTER] JIMIN (141109)
와우~ㅋㅋㅋ 이 말썽꾸러기 멤버들 제가 잘 챙기고 있을테니깐 걱정하지말고 다시 돌아올 때까지 몸건강 잘챙기고 잊지말고 기다리기입니다.
ㅋㅋㅋ 오늘 너무 고마워요
사랑합니다 

Wow~kekeke Będę się dobrze opiekował tymi łobuzami, więc nie martwcie się i dopóki nie wrócimy, pamiętajcie, żeby dbać o siebie. Nie zapomnijcie o nas i czekajcie na nas.
kekeke Dziękuję wam bardzo za dzisiaj
Kocham was

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS






[TWITTER] BTS (141109)
그리고 오늘 단체사진! 

A o to dzisiejsze grupowe zdjęcie! 

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] V (141109)
잘먹는남자

Chłopak, który dobrze je

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] RAP MONSTER (141109)
드디어 1집 다크앤와일드 활동이 종료가 되었네요. 그나저나 모두들 내 밴드를 알아채다니.. 네.. 그럴까봐 뽀로로로 붙였음 난 패션리더니까.. 디테일을.. 뭐래.. 암튼 두달 반 동안 즐거웠고 고맙습니다. 😮

Finalnie, promocja Dark&Wild się zakończyła. W każdym razie, każdy zauważył mój plaster... Tak, to jest to, co się wydaje, utknąłem z pororo. Skoro jestem liderem fashionistą... Detal jest...O czym ja mówię.. Tak, czy owak, podczas tych 2 miesięcy bardzo dobrze się bawiłem, dziękuję wam.

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz