poniedziałek, 29 grudnia 2014

[TWITTER] 141120

[TWITTER] 141120 
좋은 점심!
배고프죠? 저도 배고파요.. 음식 추천 받습니다.

Dobry Obiad(zamiast Dzień Dobry)!
Jesteście głodni? Ja też jestem głodny.. Miałem trzymać się zaleceń żywieniowych.

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] 141120 
그대는 출근 나는 퇴근~~ 

Ty przychodzisz do pracy, a ja wychodzę.~~

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] 141120
안녕하세여 슈간데여 진짜 춥네여 완전 겨울이네여 추운거 완전 시르다 시러... 

Cześć, tu Suga. W ostatnich dniach jest bardzo zimno. Mamy teraz totalną zimę. Bardzo nie lubię, kiedy robi mi się zimno, nie lubię...

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] 141120 
라면 잘 먹었습니다 #최고라면 초대해 주셔서 감사해요 쨩쨩!! @Jisook718 @2AMCHANGMIN @gusdl210 @frenchmonster7 짱짱 주리누나 최고~ 

Jedliśmy ramen #najlepszyramen, dziękujemy za zaproszenie, najlepszy, najlepszy!@Jisook718 @2AMCHANGMIN @gusdl210 @frenchmonster7 Najlepsza, najlepsza, Juri noona jest najlepsza~

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] V (141120)
SWAG 우웩 

SWAG ble

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz