poniedziałek, 22 grudnia 2014

[WYWIAD] KAWAVE MAGAZINE- wydanie marcowe 2014.

Cr: KLIK













Rap Monster:
Myślę że prawdziwym samcem alfa jest ktoś, kto wie, jak traktować innych ludzi, podczas gdy odwołuje się do nich z charyzmą. Prawdę mówiąc, to nie są to łatwe do rozważania uczucia innych ludzi. Są też ludzie którzy uważają że to ich prawo, które należy uwzględnić. W mojej opinii, samcem alfa jest człowiek, który troszczy się o uczucia innych.
V:
Mój idealny typ to kobieta rodzaju. Chcę, żeby była zdrowa umysłowo, jeszcze lepiej żeby również mówiła ładnie. To nie ma znaczenia czy jest piękna. Ma po prostu być miła. Ale każdy mówi poczekamy to zobaczymy, jak będzie wyglądać moja dziewczyna w przyszłości (śmiech).
Suga:
Szczerze mówiąc, to ja naprawdę nie pamiętam. Dni takie jak walentynki i biały dzień. Zazwyczaj kupuję czekoladę dla siebie. Słyszałem że kobiety naprawdę nie lubią dostawać słodyczy! Mówią, że śmieją się z zewnątrz. Kiedy będę miał dziewczynę, chcę napisać piosenkę i zaśpiewać jej ją.
Jin:
Co należy zrobić, jeśli mam przez jeden dzień mieć wolne? Inni członkowie mówią, że chcą odwiedzić rodzinę lub spędzić czas w spokoju, ale szczerze mówiąc, nie wiem co bym zrobił. W ciągu 10 godzin, zobaczyć rodzinę... Ach, co mam zrobić? Myślę, że będę spędzać cały swój czas myśląc o tym, co należy zrobić. (ㅠㅠ)
Jungkook:
Ponieważ otrzymaliśmy nagrodę rookie w zeszłym roku, to naprawdę chcę otrzymać główną i w tym. Inną rzeczą, mam nadzieję że posłuchacie wszystkich naszych piosenek, a nie tylko naszego tytułowego utworu, aby nasze utwory mogły być wymienione na wyższych szeregach list przebojów. Ale aby tak się stało, musimy ciężko pracować!
Jimin:
Dokonano wielu zmian od naszego debiutu. Moja sytuacja, mój sposób myślenia. Prawda jest taka, nic nie może pozostać same. Zadebiutowaliśmy w czerwcu i mam wrażenie, że dostajemy wiele miłości, w tak krótkim czasie. To mnie tak uszczęśliwia.
J-Hope:
Po pierwsze, musi być wyższa niż 168cm! To był niezmienny stan mojego stylu kobiety. Także kobieta, która ma długie czarne włosy, jest mądra i dobra dla mnie, która ubiera się dobrze. Również jest dobrym kucharzem. Ach! Byłoby miło gdyby pomagała swojemu mężowi. Haha, Spodziewam się zbyt wiele (śmiech).


Trans. Kim,Bu @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz