sobota, 27 grudnia 2014

[TWITTER] 141008

[TWITTER] V (141008)
역시 jessie j 완전 좋아해요v 
Oczywiście, ja bardzo lubię jessie j v
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS























[TWITTER] V (141008)
오래가자 난너뿐이야v 
Trzymajmy się razem przez długi czas. Mam tylko was (ciebie) v
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS
























[TWITTER] V (141008)
오래가자 난너뿐이야v
Trzymajmy się razem przez długi czas. Mam tylko was (ciebie) v
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




















[TWITTER] V (141008)

우리 이 야경잊지말자 지민앜ㅋㅋㅋ
Nie zapominajmy o tym nocnym widoku, Jimin-ah kekeke
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

































[TWITTER] JIMIN (141008)


ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
아 이제 봤네ㅋㅋㄱ
평생가자 친구야 
kekekekekeke
Właśnie to zobaczyłem kekek
Trzymajmy się razem przez resztę naszego życia, mój przyjacielu
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz