piątek, 26 grudnia 2014

[Wywiad] 140104 Yinyuetai

Cr: KLIK





Q : Przedstawcie się!
V : *wyrywa mikrofon* Jestem V.
Jungkook : Witam. Jestem Jungkook. *kiwa głową* 
J-Hope : Witam , nazywam się Jung Hoseok , moje imię sceniczne to J-Hope. Mam 20 lat. Dziękuję! *niezręczny śmiech* 
Jimin : Witam wszystkich! *szeptanie* jestem Jimin (*facepalm*) 
Rap Monster : Witam , jestem Rap Monster – lider.
Jin : Witam , jestem Jin! Proszę dbajcie o nas! *niezręczna wymowa*.
Q : Jest to pierwsza wizyta Bangtan Boys w Chinach , czy są tutaj miejsca, w które chcielibyście się udać oraz czy chcielibyście spróbować jakąś konkretną potrawę?
Jungkook : Chcielibyśmy spróbować kaczę po pekińsku (słynne danie z kaczki w Beijing) i osobiście chcielibyśmy, oraz marzymy o tym, aby zwiedzić Great Wall w Chinach. 
*Rap Mon śmieje się bez żadnego powodu* 
Q : Spośród wszystkich członków grupy , jest osoba , która posługuje się językiem Chińskim najlepiej? Proszę zademonstrujcie swoje umiejętności w języku Chińskim!
Jin : Uhhh…nie mówimy po Chińsku. Ale będziemy nad tym pracować, aby nauczyć się tego języka.
Q : Minęło 6 miesięcy odkąd zadebiutowaliście. Który z członków grupy zmienił się najbardziej od tamtej pory?
Rap Mon : Jimin!!
Jimin : Dziękuję za wybranie mnie…
Rap Mon : Zwroty, których możemy użyć aby opisać Jimina to : 
-Jest naprawę dobrym przykładem celebryty.
-Jest bardzo męski , co jest w nim dobre.
-On naprawdę się zmienił oczywiście w sposób pozytywny. 
Jimin : Dziękuję…
Q : Do naszego małego V, dlaczego Twoje ręce trzęsą się za każdym razem gdy robisz sobie selca?
V : Umm…niedawno próbowałem to zmienić. Po pierwsze jest to moja koncepcja. To część mojego konceptu. 
(Rap Mon : To z powodu Twojego dobrego wyglądu?) 
V : Rzeczywiście , kiedy moje rysy twarzy nie są rozmazane , wyglądam wtedy przystojniej. I to dlatego zostałem wybrany jako członek grupy, który robi sobie najlepsze zdjęcia (selca).
(Rap Mon : Kto Cię wybrał?)
(Jin : Gratulacje!)
(Jin : Mimo, iż nie wiemy kto Cię wybrał, to jednak gratulujemy Ci.)
V : Tak , zostałem wybrany. *dumny wyraz twarzy*
Q : Kto jest więc prawdziwym królem spośród wszystkich członków grupy w robieniu sobie zdjęć (selca)?
Wszyscy : Dobrze…w takim razie wybieramy V!
V : *dumny wyraz twarzy* Dziękuję Wam!
Q : Proszę , podajcie znaczenie nazwy waszego fandomu A.R.M.Y! 
Rap Mon : Adorable Representative M.C for Youth.
Q : Jeśli, któryś z członków grupy zepsułby waszą ulubioną rzecz i nie powiedziałby Wam o tym…
Jin : Uhh..uderzyłbym go! (*i kolejny raz niezręczna wymowa*)
Q : Czy to zdarzyło się kiedykolwiek? 
Jin : Nie…taki incydent nie miał jeszcze miejsca. 
Rap Mon : *szturchanie* 
Q : Sławna osoba , z którą chcielibyście być bliżej to…?
J-Hope : Chciałbym być blisko z Lim Jeong Hee – solistka z naszej wytwórni. Byłoby świetnie gdybyśmy mogli stać się bliższymi przyjaciółmi. Jestem jej fanem…^^ 
Q : Jeśli mielibyście wybrać pomiędzy ‘’dziecięcym’’ wyrazem twarzy a absem co wybralibyście?
Jimin : Ah~!!...chciałbym mieć dobre ciało , więc wybieram abs!
Q : Jakich umiejętności nasz ‘’Wszechstronnie utalentowany’’ maknae chciałby się podjąć?
Jungkook : Komponowanie! Bardzo chciałbym spróbować komponować.
Q : Jeśli Jin hyung nie chce podzielić się jedzeniem…?
Jin : *parsknięcie* 
V : Wtedy ugotowałbym swoje własne jedzenie!
Jin : Naprawdę? *niedowierzenie* 
V : Naprawdę potrafię ugotować własne jedzenie! 
Jin : Naprawdę!? 
V : Niedawno uczyłem się jak zrobić sajgonki (chiński krokiet nadziewany mięsem lub jarzynami).
Rap Mon : Potrafisz ugotować Ramen?
V : Potrafię nawet zwinąć liść wodorostu! Zwinąć w całość i zjeść!
J-Hope : Mmm…pyszne! 
V : Mam także dawny przepis mojej babci.
*PRZEPIS BABCI V*
V : Zmieszać wszystko razem…i wychodzi pyszne danie.
Jin : Czy to dobre…?
V : Tak…
Q : Czy kiedykolwiek myślałeś nad tym aby poczęstować swoich kolegów z zespołu tym przepisem?
Jin : przepisem V??
V : …
Rap Mon : Właściwie mimo iż chcielibyśmy spróbować przepisu V ,który jest imponujący to jednak myślimy , że możemy skończyć ze łzami w oczach. Jednak gdyby V tylko mógł poprawić swoje umiejętności w gotowaniu na pewno z chęcią spróbowalibyśmy tego (jego przepisy itp.) 
Jimin : Chciałbym coś powiedzieć! Umiejętności V w gotowaniu to coś co chcielibyśmy kiedyś spróbować. Ale marzymy o tym aby V przestał podkradać jedzenie za każdym razem gdy coś gotujemy. Dziękuję.
GRA : Następną rzeczą będzie mała gra! Spośród dwóch opcji proszę wybierzecie tylko jedną i wykrzyczcie swoja odpowiedź wszyscy naraz – aby sprawdzić Waszą jedność! Czyż nie jest to proste? Rozumiecie zasady gry? Więc zacznijmy!
Q : Lato czy zima?
1,2 (Rap Mon – Lato! (*facepalm*) Przepraszam…
Q : Seksowny taniec czy aegyo?
Wszyscy : Seksowny taniec! 
Q : Pierwszy śnieg czy dzień zakochanych? 
Wszyscy : Pierwszy śnieg! 
Q : Wiosna czy jesień?
Wszyscy z wyjątkiem Jin’a : Jesień! (Jin:Wiosna).
Wasze debiutanckie MV do piosenki No More Dream zdobyło wiele wsparcia od Yinyuetai , chcielibyście powiedzieć cokolwiek do swoich fanów z Chin?
Jungkook : Lider…
Rap Mon : To nasza pierwsza wizyta w Chinach i naprawdę bardzo nie możemy się doczekać gdy spotkamy się z naszymi fanami w Chinach. Mimo iż nasi fani są w tak dalekim kraju od nas , jesteśmy naprawdę bardzo szczęśliwy , że możecie nas wspierać z całego serca. Będziemy pracować jeszcze więcej i więcej aby pokazać Wam jeszcze lepsze występy. 
Rap Mon : To było BTS (1.2.3) Dziękujemy!
V : Kocham Was!
Jimin : Koniec!



Trans. Kim,HyunAh Kim @ Bangtan Boys Poland
Edit. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz