środa, 31 grudnia 2014

[TWITTER] 141219

[TWITTER] SUGA 141219
잘다녀올께유유유유 

Wróciłem bezpiecznie, yoyoyoyo.

Trans. Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] 141219

울지말라니까 왜 다들 울고그래여..

Mówiłem żebyście nie płakali, więc dlaczego to robicie...


Trans. Jung @ Bangtan Boys Poland 

© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] RAP MONSTER 141219
배고파 너의 오빠

Jestem głodny. Chcę być Twoim Oppa.

Trans. Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] JIMIN 141219
다녀오겠습니다 썬구리 안에 내가

"Wróciłem bezpiecznie" mówi moje odbicie w okularach

Trans. Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] V & JIN 141219
다녀올게요~

Wróciliśmy bezpiecznie~ 

Trans. Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] JIN 141219
엄마가 내취민지 엄마취민지 모르겠다고 사진보내줌

Moja mama wysłała mi to zdjęcie mówiąc, że nie wie czy to hobby moje, czy jej.

Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] 141219
@BTS_twt:: #방탄소년단 DARK & WILD 앙코르 팬사인회! 미션 클리어! 더 많은 사진은 공식팬카페에서 만나보실 수 있습니다:D

@BTS_twtL #BangtanBoys DARK & WILD fan signing! Misja wykonana! Więcej zdjęć będzie można zobaczyć na oficjalnym fan cafe!

Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz