piątek, 26 grudnia 2014

[TŁUMACZENIE] Rap Monster - BTS FESTA 2014 <''Mój profil BTS napisany przeze mnie''>

Cr: KLIK

''Obiecuję, że napiszę tylko prawdę''





Imię i nazwisko: Kim NamJoon.
Miasto: Ilsan.
Powitanie: ”*Bows*''.
Odpowiedzialny za: Styl.
Grupa Krwi: A.
Urodziny: 12.09.1994.
Ulubiony Pseudonim: Rap Mistrz.
Wielkość ciała: 181 cm, 66 kg.
Specjalne: Kupowanie ciuchów.
Hobby (jest): Miłość (album ver.) 
Nawyki: Skręt ramionami, być stylowym.
-
Motto: Żyjmy seksownie.
Urok: Styl, głos, proporcje, dołeczki, inteligentny, miły, pasja do pracy, dobry styl.
Co lubię (3 rzeczy): odzież, muzyka, BTS.
Czego nie lubię (3 rzeczy): Owoce morza, papierosy, BTS.
Moim ostatnie największe zainteresowanie: Odzież, muzyka, wyjazd na wycieczkę.
Członek, który jest najbardziej do mnie podobny: Nikt.
Jestem w tym najgorszy: Styl, głos, proporcje, dołeczki, inteligentny, miły, pasja do pracy, dobry styl.
Będę przynajmniej próbował włożyć wysiłek w: Pieniądze.
Moim najlepszym życiowym wyzwaniem był: Taniec.
Utwór który chciałbym polecić: ”Shxx Daxx Motherfuxxer” - D’Angelo.
Co myślisz o tym, kiedy nie można spać: O tańcu (Skutek zażywania pigułek nasennych).
Twoje zdjęcie i filmy reprezentatywne: Moja ekspozycja podczas trailera  (concept trailer).
Ranking w BTS: RapMon »» »> RapMon »» »> Reszta. 
Myślę że mój wygląd jest w szeregach (75) ze 100: Nie wiem, poszedłem na kompromis.
Miejsce na ciele, do którego masz największe zaufanie: Ręce, uszy, nogi, kostki, tylne kości.
Pochwal siebie: Jestem najseksowniejszym facetem.
Mój cel: Maksymalny poziom na Maplestory.
-
Moja osobowość widziana przez innych członków.
RM: Ostrożny, nieśmiały, ma dużo niepotrzebnych myśli, przypadkowo staje się groźniejszy w zależności od nastroju, jest nieco uczulony na punkcie pieniędzy, jest niespokojny, wydaje się, że dba o innych, ale kiedy widzisz go złamanego zdajesz sobie sprawę, że to nie prawda, nie jest w stanie robić wielu zadań, wydaje się być szalony, gdy zajmuje się muzyką, to fajny facet, sexy itp.
J-Hope: Jest niespokojny, nie jest ostrożny, wydaje się, że czegoś mu brakuje, Hmm... Ma osobowość, która dba o innych.
Jin: Ma charakter jak postać "Trash" w filmie "Replay 1997" Trzeba mu dać pieniądze, są bardzo podobni.
V: Jeśli wyjmiesz z niego zamiłowanie do muzyki, jego osobowość jest taka jak charakteru znanego jako "Trash" w filmie "Replay 1997".
Suga: Jest bardzo ostrożny wobec własnej pracy. Bardzo troszczy się o poglądy innych.
JungKook: On jest geniuszem, lecz jest głupi, ale sprytny. Niszczy dobre rzeczy, jest dobry w muzyce.
Jimin: Powyższe wyjaśnienia są w zasadzie dobre. Jest nieśmiały, niespokojny i działają na niego emocje. Jest także ostrożny i jego myśli i rozważania wobec członków są głębokie.


Trans. Kim,Bu @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz