wtorek, 30 grudnia 2014

[TWITTER] 141206

[TWITTER] SUGA (141206)
잘다녀올께용~~~

Polecę i wrócę bezpiecznie~~~

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] V (141206)
다녀올게용~ 

Polecimy i wrócimy~

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] JIMIN (141206)
잘 다녀오겠습니다
콘서트도 잘 하고 올게요~ 

Polecimy i wrócimy bezpiecznie
Na koncercie też wystąpimy dobrze i wrócimy~

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] V (141206)
눈이 덩덩 코가 땡땡 부었네~~ 

Moje oczy są opuchnięte, mój nos jest opuchnięty. Opuchnięty~~

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] JIN (141206)
운동마치고 씻고 자렵니다 하하
우리 아미들도 잘자여 쪽 

Idę spać po treningu i kąpieli haha
Dobranoc do naszych ARMYs, całus

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] 141206
내 마음에 비친 내 모습이랑 이거랑.. 언제 들어도 으으 

Moje serce, które mnie odzwierciedla i to... ilekroć tego słucham, to yeaaaay.

Admin: Z tym okrzykiem chodziło o to, że to jest dobre.

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Jungkook 141206
아미 여러분 오늘 즐거운 하루 보내셨나요~?
저는 이제 자려고합니다.!
아미도 하던 일 잘 마무리하고 얼른 씻고 자요!
내일 봐요:)

ARMY, wszyscy, mieliście dziś dobry dzień~? Ja mam zamiar teraz spać.! ARMYs, pośpieszcie się i skończcie to co robicie, umyjcie się i idźcie spać! Do zobaczenia jutro:)

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz