poniedziałek, 29 grudnia 2014

[TWITTER] 141008

[TWITTER] Jin 141108
폰 액정이 나가서 며칠간 트윗못한 진인데여ㅠㅠㅠㅠ 고쳤으니 다시 트윗하게씀! 언제나 응원해주는 세상에서 젤 이쁜 아미 사랑해여 헤헤 아 그리고 뷔 엠씨 잘했죠 짜식 이뻐이뻐
Nie mogłem tweetować przez kilka dni, ponieważ dotyk w moim ekranie był zepsuty ㅠㅠㅠㅠ Teraz jest naprawiony i znowu tweetuję! 
Nasze ARMYs które tak gorąco ans wspierają, jesteście najpiękniejsze na świecie, kocham was hehe
Poza tym V świetnie spisał się dziś jako MC. Ty dzieciaku, jesteś słodki, jesteś słodki
Cr: BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS























[TWITTER] KIDOH (141108)
다음에도 또 만나길~ 수고했어
Nasze drogi znowu się skrzyżowały~ super
cr. @ kidoh92
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ Youngzy
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

















[TWITTER] V (141108)
오늘 처음 mc였는데 어제까진긴장되고 잘할수있을지 좀 걱정했는데 시작하니까 안떨고 잘 마무리한거같아요 곁에 아미없어봐요.. 엄청떨렸을듯.. 내일 막방 꼭 봐주시는거 잊지말기에요 사랑합니다V
Dzisiaj byłem MC po raz pierwszy i do wczoraj byłem troszkę zmartwiony tym, czy sobie poradzę, czy nie. Jednak kiedy tylko zacząłem, nie trzęsłem się i myślę, że poszło mi dobrze. Wyobraźcie sobie, co by było bez ARMYs tam..wtedy byłbym bardzo zdenerwowany..Nie zapomnijcie obejrzeć naszego ostatniego występu jutro, Kocham wam V
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





















[TWITTER] JUNGKOOK (141108)
아미 여러분 정국입니다!
내일 진짜 진짜 막방이니 많이 보러와주세요. 있는 힘껏 무대를 하겠습니다! 팬미팅도 재밌을거에요. 오늘도 고마워요! 
ARMYs, tutaj Jungkook!
Na jutrzejszy naprawdę, naprawdę ostatni występ, proszę niech dużo ludzi przyjdzie aby nas zobaczyć. Będę występował na scenie ze wszystkim co mam! Jutrzejszy fanmeeting też będzie fajny. Także dziękuję wam za dziś!
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





















[TWITTER] J-HOPE (141108)
오늘도 진짜 미치도록 캄샤캄샤 @ㅠ@ 
쌩얼은 미치도록 쏘리쏘리 @ㅠ@
내일은 즐거운 날 내일봐여 오예오예 @ㅠ@ 
Dziękuję wam, dziękuję wam szalenie także za dzisiaj @ㅠ@
Szalenie przepraszam za moją twarz bez makijażu @ㅠ@
Jutro będzie fajnym dniem, do zobaczenia jutro oh yeah oh yeah @ㅠ@
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





















[TWITTER] V (141108)
우리딸들 잘자 사랑해V 
Śpijcie dobrze, moje kochane córeczki V
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS













[TWITTER] V (141108)
우리딸들 이런자세로 자면 더찍고싶잖니ㅠㅠV 
Moje córeczki, jeśli będziecie spać w takich pozycjach, wtedy mam ochotę robić jeszcze więcej zdjęć ㅠㅠV
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS













[TWITTER] JIN (141108)
내 민낯은 잘나따 
Moja twarz bez makijażu wygląda dobrze
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz