poniedziałek, 29 grudnia 2014

[TWITTER] 141115

[TWITTER] RAP MONSTER (141115)
김의연한척하면서 눈알회전중 

Kim-Próbujący zachowywać się dostojnie podczas kiedy jego oczy obracają się jak szalone

저 옆에 편집샵에서 일하는 스트릿 아저씨가 옆에 아저씨랑 내 신발 보면서 열심히 얘기하길래 문득 신발을 봤더니 내 게 더 예쁜 모델이었따. 그래서 씩 웃어줬따 으하하. 간지대결 내가 이긴 거지!!! 아 승리는 좋은 것

Jakiś pan z ulicy, który pracował w sklepie obok tego, w którym byłem, rozmawiał z innym mężczyzną, patrząc się na moje buty. Kiedy spojrzałem na swoje buty, zdałem sobie sprawę, że moje były ładniejszym modelem. Dlatego też uśmiechnąłem się do nich euhaha. Walka o to, kto jest fajniejszy i ja ją wygrałem, prawda!!! Ah, wygrana jest dobrą rzeczą

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] SUGA (141115)
흐아아 졸려 

Hueaa (dźwięk ziewania) jestem śpiący

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz