wtorek, 23 grudnia 2014

[TWITTER] 141003

[TWITTER] SUGA (141003)
안녕하세여 슈간데여 음악관련 질문 3개받습니다 하하하
Cześć, tu Suga. Odpowiem na 3 pytania związane z muzyką hahaha
에픽하이 - 낙화 “F: @/BTS_twt 힘들때듣는 음악있나여??”
Fan: Jakiej muzyki słuchasz kiedy życie (sprawy) stają się trudne??
Suga: Epik High’s Fallen Flowers
고등학교때 편곡일 할때 덥다고 에어컨 틀었다가 정전되서 세이브 안한 프로젝트 통째로 날린적 있어요 그후 10초마다 세이브 한다능 “F: @/BTS_twt 오빠 작업하다가 실수한 일화알려주세요!”
Fan: Oppa, opowiedz nam zabawną historię o swojej pracy (produkowaniu muzyki)!
Suga: Kiedy byłem w gimnazjum, robiło się ciepło kiedy pracowałem nad kawałkiem, więc uruchomiłem klimatyzację, ale to spowodowało przeciążenie, a ja nie zapisałem swojego projektu, więc całość zniknęła. Po tym, zapisywałem wszystko co każde 10 sekund.
무대올라갔다와서 좀 늦었죠??ㅠ 질문 하나 더 받고 전 이만….
Poszedłem wystąpić, więc jestem tutaj trochę spóźniony, prawda??ㅠ Ale chcę odpowiedzieć na jeszcze jedno pytanie...
아직도 정립중이죠 하하 정립되기엔 부족하고 정립내리기엔 아직 젊다고 생각해요 “F: @/BTS_twt 음악 작업하는데도 스타일이라는 게 있는데 자신만의 스타일을 정립하는데에 얼마의 시간이 걸렸나요?”
Fan: Istnieje konkretny styl jeśli chodzi o produkowanie muzyki, jak długo zajęło ci odkrycie twojego własnego stylu?
Suga: Cały czas próbuję to odkryć haha Cały czas jestem zbyt przeciętny (niewystarczający) aby to odkryć i myślę, że jestem jeszcze zbyt młody, aby to zrobić.
질문끝! 오송부터 진천까지 큰 함성으로 응원해주셨던 아미분들 감사합니당~ 조심히 들어가송~~!!
Koniec pytań! ARMYs, które dopingowały nas dzisiaj od Oh-Song do Jincheon, dziękuję wam bardzo~ Wracajcie bezpiecznie~~!!
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] JIN (141003)

짱구야ㅠㅠ
못생긴 우리 짱구야
못본사이에 왜이리 늙었니ㅠㅠㅠㅠㅠ

Jjang-gu ahㅠㅠ
Nasz brzydki Jjang-gu ah
Dlaczego tak się postarzałeś od czasu kiedy widziałam cię ostatnioㅠㅠㅠㅠㅠ

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] JIMIN (141003)

오늘 뮤직뱅크 응원와주신 우리 아미 고마워~
너무 많이 와주셔서 놀랬어요!
그리고 진천~아따 재밌더라구요?^^
살아있네!!

Dziękuję naszym ARMYs, które przyszły aby nas wspierać dzisiaj w Music Bank~
Byłem w szoku, bo tak wiele z was się pojawiło!
I jeszcze Jinchun~ było super, co nie?^^
Było zabójczo!!

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] V (141003)

굿밤v

Dobranoc v

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz