poniedziałek, 29 grudnia 2014

[TWITTER] 141103

[TWITTER] JIN (141103)
큰맘먹고 고등학교 3학년때부터 같이한 이 친구들을 내 침대에서 빼기로했다. 
자리가 비좁아서 저 친구들도 구겨지고 나도 쪼그려서 자기 때문이다. 
안녕.... 고마워써 - 진 

Z ciężkim sercem, zdecydowałem, że muszę pozbyć się tych przyjaciół, których miałem od 3 klasy liceum, z mojego łóżka.
Mam coraz mniej miejsca. Ci przyjaciele też się tam cisną. A ja muszę się kulić i spać w ten sposób.
Żegnajcie.... Dziękuję wam - Jin

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] V (141103)
와잇쏘오쒸리오스

why so serious

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] JIMIN (141103)
오늘 아리랑 너무 재밌었어요~
가까이서 볼 수 있어서 더 좋더라구요ㅋㅋ
응원와주셔서 고마워요
팬싸인회도 추운날 우리 보러 와 주셔서 고마워요! 내일 또 봐요!
진형폰으로 한 컷, 고마워요♡

Dzisiaj mieliśmy dużo zabawy w Arirang~
Było nawet lepiej, skoro mogliśmy was wszystkich zobaczyć z takiego bliska keke
Dziękuję, że nas wspieracie
Dziękuję też za przyjście na fansign aby nas zobaczyć w taki zimny dzień! Zobaczę was znowu jutro!
Jedno ujęcie zrobione telefonem Jin hyunga, dziękuję 

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] J-HOPE (141103)
오늘 진짜 오랜만에 팬 사인회 였는데 기분 최고최고 심플리부터 진짜.... 아미 내게 최고~~~~~~~~~~~ ㅎㅎㅎ 항상 사랑사랑해~~~~

Mieliśmy fansign po bardzo długim czasie dlatego nastrój był naprawdę najlepszy najlepszy, potem Simply Kpop zbyt serio, ARMYs są dla mnie najlepsze~~~~~~~~~~~ hehehe zawsze kocham kocham was~~~~

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] RAP MONSTER (141103)
비긴 어게인을 보았다. 음악은 정말 좋은 것이다. 이 노래는 정말이지 좋다:

Obejrzałem Begin Again. Muzyka jest świetną rzeczą. Ta piosenka jest naprawdę dobra.

*Naprawdę polecam wszystkim film 'Begin Again', jest naprawdę dobry ~Lexie 

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz