niedziela, 28 grudnia 2014

[TWITTER] 141010

[TWITTER] V (141010)
좋다 나도 카피해봐야지v 
To jest fajne Postaram się go trochę skopiować v
(V odnosi się do tweetów Rap Mona z polecanymi piosenkami)
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS























[TWITTER] RAP MONSTER (141010)

나의 티나쉬.. 솔직히 이번 음반 내 취향 아님.. 계속 들어보면 알려나. Jhene Aiko도 그렇고 둘 다 참 섹시하고 잘 하는데 음악이 난해한 걸 떠나서 잘 들어오질 않아.. 그래도 2 On과 이 노랜 짱 
Moja Tinashe.. szczerze, ten album nie jest zbytnio w moim typie.. Będziecie wiedzieć, kiedy go posłuchacie. To samo tyczy się Jhene Aiko, obie są w miarę seksowne i śpiewają dobrze, ale poza tym, że ich muzyka jest trochę trudna dla mnie do zgłębienia, to też nie wpasowuje się zbytnio w mój gust.. ale 2 On i ta piosenka są najlepsze.
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS























[TWITTER] RAP MONSTER (141010)
김  
Kim  
*Rap Mon użył tej emotikonki: https://abs.twimg.com/emoji/v1/72x72/1f60c.png
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS























[TWITTER] RAP MONSTER (141010)

오늘의 다크웨어 
Dzisiaj ciemny ubiór 
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS























[TWITTER] SUGA (141010)

머리 데뷔때로 돌아간 것 같네 
Wygląda jakby moja głowa wróciła do czasów debiutu
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS























[TWITTER] J-HOPE (141010)
요즘 아미한테 감사하는 마음이 자꾸 생긴다 뭐 늘 감사하지만 오늘 철원 태봉제 와주신 아미 감사해요 케이스 마저 감사하넹 
빨리 레드레드 하고 귀엽다고 해죠오오오오ㅗ오죠오ㅗㅓ오죠조오오ㅗ오오옹 
Ostatnio, wdzięczność w moim sercu do ARMYs zaczęła bardzo mocno wzrastać. To znaczy, ja zawsze jestem wdzięczny, do ARMYs, które przyszły do Cheolwon Taeboongjae dzisiaj, dziękuję wam. Moja obudowa (od telefonu) też mówi dziękuję. Moje czerwone czerwone włosy są urocze oooooooooohohhhooongjuooooong
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS























[TWITTER] JIN (141010)

이제 난 무적이다 하하하하하하하하하 
Teraz jestem niepokonany hahahahahahahahaha
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS























[TWITTER] JIN & RAP MONSTER (141010)
콘서트 D-6!!!! 
Koncert D-6!!!!
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz