sobota, 27 grudnia 2014

[TWITTER] 141006

[TWITTER] RAP MONSTER (141006)
프린스는 올해 57세다. 근데 난 아직도 그의 음악에서 20대의 향기를 느낀다. 진짜 젊게 산다 섹시한 감성을 지녔음. 옛날에 모두가 천재라고 했을 때 이해하지 못했는데 점점 이해가 되고 있다. 꼭 들어보시길 
Prince skończy 57 lat w tym roku. Jednak, ja cały czas mogę wyczuć aromat dwudziestolatka w jego muzyce. On żyje młodzieńczo i roznosi (wokół) seksowną wrażliwość. Kiedy ludzie nazwali go geniuszem dość dawno temu, ja nie rozumiałem, ale teraz stopniowo zaczynam rozumieć. Mam nadzieję, że posłuchacie tego.
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS























[TWITTER] SUGA (141006)
안뇽안뇽 
cześć cześć
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS























[TWITTER] RAP MONSTER (141006)

김마왕 
Kim zło
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS






















[TWITTER] V (141006)
정국아 자면 안댘vㅋㅋㅋㅋ 
Jungkook-ah, nie możesz spać v kekekeke
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS
























[TWITTER] JIMIN (141006)
아이 다녀왔습니다~
다들 수고하셨습니다~_
Ay, jestem w domu~
Dziękuję za wasze starania, kochani (wszyscy)~_
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz