niedziela, 28 grudnia 2014

[TWITTER] 141022

[TWITTER] V (141022)
이러고있자~ 
Zostańmy tak~
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




















[TWITTER] RAP MONSTER (141022)
나는 랩몬이다. 어제 메로나를 너무 먹고 싶어서 지갑을 작업실 갈 때 챙겼는데 막상 사먹으려니 없었다. 그래서 숙소와 연습실 다시 회사 작업실 온갖 데를 뛰어다녔다. 개똥도 약에 쓰려면 없다더니 물론 내 지갑이 
Tu Rap Mon. Wczoraj, miałem straszną ochotę zjeść lody melonowe. Wziąłem swój portfel do studia, ale kiedy poszedłem je kupić, mojego portfela nie było. Dlatego, chodziłem z dormu do studia tanecznego, potem do bighit i do studia w tą i z powrotem, biegnąc. (Przysłowie - psia kupa) oni powiedzieli, że najzwyklejsze rzeczy gubią się, kiedy ich najbardziej potrzebujemy. Tak samo stało się z moim portfelem.
개똥은 아니지만 없었다. 그래서 막 계속 마라톤 뛰어다녔는데 뷔가 차에서 봤다고 했다. 얼마나 메로나를 먹고 싶었는지 내가 나도 모르게 지갑을 차 앞 유리에 올려둔 것이었다. 아. 지갑은 마음 속에 있는 것. 여러분 모두 건망증을 조심하자
To nie psia kupa, ale nie ma go tutaj. Dlatego, biegałem jak na maratonie w tę i z powrotem, a potem V powiedział, że widział go w samochodzie. Oh, tak bardzo chciałem zjeść lody melonowe, nawet nie zauważyłem, że zostawiłem swój portfel w samochodzie przy szybie. Ah. Mam mój portfel w swoim sercu. Wszyscy, uważajcie na zapominalstwo.
그리고 메로나와 찰옥수수는 정말 최고다. 나중에 메로나 머리도 하고싶다.
Ponadto, melon i lepka kukurydza (chodzi o to ze zdjęcia) są najlepsze. Następnym razem chciałbym wypróbować fryzurę a'la melon.
*Niestety nie wiem o co chodzi z tym przysłowiem z psią kupą, wiec wam nie wytłumaczę 
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS










[TWITTER] RAP MONSTER (141022)
미친 음악. 미친 리믹스. 
Szalona muzyka. Szalony remix.
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz