poniedziałek, 1 grudnia 2014

[PAMIĘTNIK KULINARNY JIN'A] Chwalmy Jin-nim'a

Teraz carbonara, którą chciałem zrobić od dłuższego czasu
Nie ma potrzeby na zbędne gadanie, zaczynajmy



Składniki, czyli wszystko co musicie mieć do carbonary - makaron, śmietana, mleko
I cebula, czosnek, który wszedł do środka bez mojej wiedzy
Jeśli się nudzicie to dorzućcie grzybki i jajka!
Nie byłem aż tak znudzony, więc nie dodałem jajek



Chciałem kupić świeżą śmietanę, ale nie mieli jej tyle na składzie więc nie kupiłem jej..hue
Polecono mi, że jeśli będę ubijał przez 5 minut to dostanę świężą śmietanę



EuahieㅡㅏAhwoowaheowaheuㅡㅏWahahㅡAhh
..
To było ciężkie, więc zgarnąłem Jungkooka do pomocy



Następny krok to ugotować makaron
Jak powinno gotować się makaron.. Patrząc na przepis tak długo aż nie zmięknie



Po pierwsze ilość makaronu to cały stos..!



Osoba powinna być pewna czasu, więc oto mój stoper



Zapach czosnku sol~sol~ cebula robi się czystsza czystsza więc wymieszajmy to



Ja, którego gotowanie nie wygląda pięknie...... wygląda przystojnie!!!!!!!!!



I teraz dodaję boczek



W tym czasie makaron się ugotował
Kamera nie mogła wygrać z parą



Zwycięskie ujęcie



Jungkook-ie skończył ze śmietaną, więc to się gotuje w stosunku 1:1 z mlekiem, gotuje gotuje ㄱㄱ



Ponieważ jestem przystojny, musimy to popieprzyć
pieprz pieprz



Dieta na opuchliznę...
Muszę dobrze wyglądać na zdjęciach..



Makaron pluska




plusk
Co bardziej ważne.. Wyglądam dokładnie tak samo na trzech powyższych zdjęciach.. Nawet kąt jest ten sam..





Makaron i marynata są takie, więc ok?




obrót w tą, obrót w tamtą



kya prawie zrobione



Ujęcie, które wygląda jakby było ustawiane?
To nic innego jak ustawiane ujęcie ke



Tada~



Ja.. który lśnię od ma...makaronu!!!!!



Czy to jedzenie, które jedzą bogowie..
Blask bije od tego makaronu..
Lśni nawet bardziej niż moja twarz!!!!!!!!!!!
Koleś, który zrobił to zdjęcie pokaż się



Tak czy owak, to jest lśniący visual
Ulzzang męski bożek z galaktyki makaronu

Poszedłem do szkoły i wróciłem, wyglądałem dobrze, ale mój przyjaciel, który dopiero wstał wyglądał źle
Wygląd nie nie, jeśli bym to zrobił, oni byliby źli nie nie

Naprawdę, ponieważ było to tak pyszne to nazwałem to Chwalmy Jin-nim'a
Serio, nie żartuję, nawet dzieciaki powiedziały, że smak był wysokich lotów hoohoohoo
Ten konkretny smak, który dostał wysoką ocenę od dzieciaków
Ten konkretny smak, który jest sensacją jak zupa z ciastek ryżowych
Jeśli chcesz to zjeść, to tylko propozycja

Nazwa dania: Chwalmy Jin-nim'a
Szef: Jin
Zdjęcia: Jimin, Jin
Degustatorzy: Jin, Jimin, Jungkook, J-Hope

cr. @ btsblog.ibighit.com/264
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz