piątek, 12 grudnia 2014

[PAMIĘTNIK KULINARNY JIN'A] Dziękuję tato za pozwolenie, dzięki, temu mogę przygotować ten stek

A więc poszedłem na rynek przed naszym dormem kupić steki, sos i grzyby.

Wszystkie mięsa, krowy są najlepsze.

Mięsa krów, koreańskich krów są najlepsze.

Żeberka koreańskich krów są najlepsze.

A środek zjadłem sam ze smakiem.




 Mój długoletni partner, mięso


Oglądanie mięsa koreańskich krów sprawie, że moje serce bije mocniej
(dum dum)


Przeczytałem gdzieś, że polewanie go oliwą z oliwek zapobieha utracie aromatu, więc je tutaj polewam


Polewam to tutaj i tam


Wyjdź, pieprzuuuuuuuuuuu!

Ale okazało się, że to był jedyny jaki zmieliłeś (młynek do mielenia pieprzu)


Internet powiedział mi, żebym owinął to folią.

Zrobiłem zdjęcie czekając, ponieważ byłem znudzony i wow, kim jest ta dobrze wyglądająca osoba, bo niemalże upadłem dla nich. Jak można tak dobrze wyglądać? Odkryłem to pierwszy raz, kiedy spojrzałem na zdjęcie i moje skarpetki są w serca. Tak jak powiedziałem, kocham was.


Ctrl C + Ctrl V to zdjecie od teraz to mięso będzie gotowane


Dun dun dun (odgłos smażenia)


Postęp w pracy
 Mięso nabyło umiejętności przyzywania grzybów.
 Jak ktoś, kto zawsze lubi używać jednej cebuli, chcę przygotować wymieszaną, prażoną cebulę, która będzie przełamywać sos ze steku, który mam zamiar zrobić.





Więc oto moja owsianka cebulowa z panem mięsem, które twierdzi, że potrzebuje trochę czasu aby się ostygnąć czy coś.


Bez niczego nie potrzebnego, więc tutaj jest to w finałowej formie hahahahahhahahahahahaha
...
Ja... zakoczyłem gotowanie steku
Stek był silnym przeciwnikiem
Nikt nie może pokonać steku
Nawet niewidzialny smok nie może pokonać steku



Whoaa to jest mięso, mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso


Ah, ten zapach mnie zabija


On tak dobrze wygląda.. wow.....


Zamierzam zjeśc Cię jednym kęsem, więc czekaj na nie ohoho


Zrobiłem zdjęcie ze stekiem na dowód, który robiłem pierwszy raz i...zastanawiam się, kto weźmie ślub ze stekiem, i czy osoba, która się z nim ożeni nie będzie szczęśliwa? Tak, tak myślę, będą bardzo szczęśliwi. Co to za opanowana osoba, która może zrobić taki opanowany stek. I nie wspominając… Kiedy kładę go na górze (walizki), wygląda lepiej, więc zdecydowałem jeść tutaj
Walizka wielofunkcyjna
Ale miałem większy problem


Nie mam widelca ani noża

Miałem na myśli, że kto pomyślałby o jedzeniu steku w dormie używając noża...


Chodzi o to, że nawet nożyczki...brzmią na dobry pomysł.. (w międzyczasie znalazłem widelec)


Chcielibyście kawałek steku?


Dzisiaj, nie ma tutaj nikogo kto zrobi mi zdjęcie, więc zrobiłem zdjęcie samemu..... ha....
Nieudane zdjęcie


To wyszło dobrze, ale ja wyglądam brzydko


Zdecydowałem by zjeść to jak robią to w anime

Nie wyszło

Sos skapnął na moje spodnie


Koniec zabawy, teraz zdecydowałem się to zjeść

Mięso koreańskiej krowy, weź mnie

Zamknąłem oczy i wygląda na to, że ktoś wepchnął mi mięso do ust


Oh, co to za smak



Zakończenie z moim mięsem z koreańskiej krowy muah muah muah

Bardzo się martwiłem, bo to był mój pierwszy raz robienia steku... ale zgaduję, że dlatego iż wyszło mi dobrze, zaliczę to jako sukces

Nie jestem pewny ponieważ nie robiłem steku nigdy wcześniejㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

Jeśli dobrze smakuje, wtedy to zaliczone!

I nie było zużytych zbyt wielu składników, więc się cieszę

Tato, dziękuję że dałeś mi pozwolenie

zjadłem dobrze




cr. @ btsblog.ibighit.com/264
Trans. Noise @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz